کودکان کار موضوع «شکلات تلخ» شد

برنامه «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی؛ از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مجتبی احمدی در این باره گفت: برنامه شکلات تلخ با هدف ساماندهی کودکان کار و پرداختن به موضوعات و مشکلات این گروه آسیب پذیر کلید خورد اما در ادامه عوامل موثر بر کشانده شدن کودکان به خیابان را بررسی کردیم، در برنامه روز سه‌شنبه ماندگاری بر عادت اشتباه و فاصله گرفتن از هویت کودکان برررسی می‌شود.

تهیه کننده و کارگردان شکلات تلخ می‌گوید: روایت ما در این برنامه مستندگونه با بررسی زندگی کودکان کار، دختران فراری، خانواده‌های آسیب دیده، مهاجرت، طلاق، اعتیاد و ... کلید خورد و با توجه به محدودیت در اشاره مستقیم به قصه زندگی افراد، گروه نگارش داستان آنها را باز نویسی و در نهایت به تولید و روایت توام رسیدیم در این برنامه نیز زندگی کودکان کار و خیابان را به لحاظ چرایی تغیر روحیه و روان بر سر چهارراه‌ها با حضور دکتر علی‌گو مدیر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور، دکتر کیاسری (روان شناس) و مهندس فروتن مهر کارآفرینی  که مسیر زندگی متفاوتی را تجربه کرده است تا امروز به تحلیل رسانه‌ای می‌رسانیم.

تهیه کننده این برنامه گفت: در برنامه روز سه‌شنبه داستان پسری  به نام نوید و خانواده‌اش را بازسازی می‌کنیم که مسیر تلخ زندگی‌اش حاوی نکات بسیاری است.

برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه‌شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =