کشف ۹۵۰۰ کارتن تنباکوی تاریخ مصرف گذشته در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۹۵۰۰ کارتن تنباکو تاریخ مصرف گذشته از انباری در جنوب شرق تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در حاشیه اجرای این طرح گفت: در جنوب شرق تهران بیش از ۱۸۰۰ انبار وجود دارد که ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با هر گونه اخلال در نظم و امنیت اقتصادی بر آنها نظارت دارند. در جریان همین نظارت ها نیز ماموران از دپوی تعداد زیادی تنباکو تاریخ مصرف گذشته در یکی از این انبارها با خبر شده و پس از اطمینان از صحت گزارش وارده موضوع را به مقام قضایی اطلاع دادند.

وی افزود: با اخذ مجوز، ماموران در عملیاتی به این انبار رفته و بیش از ۹۵۰۰ کارتن تنباکوی عربی تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف این تنباکوها مربوط به سال ۲۰۱۱ بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه مقادیری از این تنباکوها نیز در بازار عرضه شده بود که هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت برای جمع آوری این تنباکوها در حال انجام است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، در همین زمینه یک تن نیز دستگیر شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی ارزش ریالی اقلام مکشوفه را بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: البته این ارزش اولیه اقلام کشف شده است و ارزش نهایی آن برآورد خواهد شد.

وی همچنین درباره اقدامات پلیس در بازار ارز نیز گفت: در این زمینه موضوع در حال پیگیری است و با افرادی که چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی بخواهند اقدام به ایجاد التهاب در بازار و سو استفاده بکنند برخورد خواهد شد.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۹۰ نفر از افرادی که موجب التهاب بازار ارز در فضای مجازی و حقیقی شده بودند شناسایی و دستگیر شدند که ۱۰ نفر از آنان جزو سرشبکه های فضای مجازی بوده و اقدام به قیمت گذاری کاذب در بازار سکه و ارز کرده بودند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =