فعالیت فرهنگی باید در متن دانشگاه انجام شود

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت فرهنگی یک کار فوق برنامه نیست، بلکه باید در متن دانشگاه انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ( ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت سرزده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی بازدید کرد.

وی در دیدار با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با تأکید بر توجه به ظرفیت عظیم نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید مرکز آموزش های فرهنگی هنری تأسیس شود و برای سلایق و با توجه به نیازمندی‌ها دوره های متنوع تعریف شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی باید طرح نحوه استفاده از ظرفیت اساتید گروه های آموزشی در حوزه فرهنگی را به سازمان ارائه دهد.

وی تأکید کرد: آموزش‌های فرهنگی هنری معطوف به اشتغال از اولویت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.

جهان بین همچنین در جلسه شورای هماهنگی معاونان فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از سامانه «سها» رونمایی کرد.

وی در این جلسه بر اهمیت فعالیت در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: فعالیت فرهنگی یک کار فوق برنامه نیست، بلکه باید در متن دانشگاه انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =