جزئیات دیدار جنبش‌های فتح و جبهه مردمی در دمشق

در دیدار دو جنبش فلسطینی فتح و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین درباره مسایل مختلفی از جمله آشتی ملی و تقویت وحدت به منظور مقابله با توطئه‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هیأتی از جنبش فتح فلسطین که به سوریه سفر کرده با  سران جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در این کشور دیدار کرد.

بر اساس گزارش وبگاه فلسطینی «امد»، «ابواحمد فواد» معاون دبیرکل جبهه مردمی و اعضای دفتر سیاسی آن «ماهر الطاهر» و «ابوعلی حسن» از اعضای جنبش فتح شامل «جبریل الرجوب» دبیرکل جبهه مرکزی و «روحی فتوح» و «سمیر الرفاعی» استقبال کردند.

در این دیدار، تلاش‌ها در راستای آشتی ملی، پایان اختلافات، تقویت توافق‌های فلسطینی برای مقابله با «معامله قرن» و موج عادی‌سازی روابط و نیز طرح اشغال اراضی کرانه باختری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این وبگاه فلسطینی افزود، در دیدار مذکور درباره بازسازی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف»، یکی کردن سیستم سیاسی فلسطین ، فعال‌سازی مقاومت مردمی فراگیر و تشکیل رهبری وحدت ملی رایزنی شد.

هفته جاری، «جبریل الرجوب» دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین اعلام کرد، هیأتی از این جنبش به دمشق پایتخت سوریه می‌رود تا با گروه‌های فلسطینی مذاکره کند.

 الرجوب گفت: هیأت فتح گفت‌وگوهایی با نمایندگان جهاد اسلامی، جبهه مردمی و جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین خواهد داشت.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1075536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =