محمودزاده: چالش رئیس جمهور بعدی گرانی و کاهش ارزش پول ملی است

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه ما اشتغال، گرانی و عدم ثبات بازار و کاهش ارزش پول ملی است. کسی که می خواهد نامزد باشد با این چالش‌ها رو به رو است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جلال محمودزاده در مورد چالش‌های رئیس جمهور آینده ایران گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه ما اشتغال، گرانی و عدم ثبات بازار و کاهش ارزش پول ملی است. کسی که می خواهد نامزد باشد با این چالش‌ها رو به رو است. رئیس جمهور آینده ایران با مسائل و هزینه‌کردهای عمرانی است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی با انتقاد از هزینه‌کردهای کشور اظهار کرد: ما در این ۸ سال درآمد خاصی نداشتیم. دولت آینده با چالش جدی برای تأمین اعتبار مخصوصا اعتبارات عمرانی مواجه است. دولت آینده باید قرض‌های مختلف قبلی را جبران کند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: دولت آینده با مسئله نفت هم مواجهه است. نباید کشور را با پول نفت اداره کند. از طرف دیگر تورم و گرانی شدید مصارف مردم باید کنترل شود. دولت آینده باید بتواند کنترل بازار را به دست بگیرد.

محمودزاده با بیان اینکه «باید برای مشارکت در انتخابات به مردم امید بدهیم» گفت: دولت‌های گذشته شعارهای غیرقابل تحقق دادند. این مسئله مهمی است که مردم چگونه شعارها را محک می‌زنند. به نظرم مردم باید به گذشته افراد دقت کنند. همه مسئولان در گذشته سوابقی داشتند. مردم باید صلاحیت نامزدها را از این طریق تشخیص دهند. برنامه‌هایی که هر نامزد ارائه می‌کند در انتخاب او اهمیت دارد. مردم به گذشته افراد دقت می‌کنند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =