ترامپ مذاکره جهت بسته کمک کرونایی را به بعد از انتخابات موکول کرد

رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ اعلام کرد که از مذاکره‌کنندگان دولت خود خواسته است گفتگو با دموکرات‌ها بر سر بسته کمک کرونایی جدید را متوقف کرده و به بعد از انتخابات نوامبر موکول کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از شین‌هوا، رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ دیشب اعلام کرد که از مذاکره‌کنندگان دولت خود خواسته است گفتگو با دموکرات‌ها بر سر بسته کمک کرونایی جدید را متوقف کرده و به بعد از انتخابات ماه نوامبر موکول کنند.

ترامپ دیشب در توئیتر خود نوشت: من به نمایندگانم دستور داده‌ام تا مذاکرات را تا بعد از انتخابات متوقف کنند که در آن زمان فوراً پس از پیروزی ما یک بسته بزرگ کمک کرونایی را برای کارگران سخت‌کوش آمریکایی و شرکت‌های کوچک تصویب خواهیم کرد. او مدعی شد سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا، نانسی پلوسی با نیت خوبی مذاکره نمی‌کند.

ترامپ در ادامه توییت خود نوشت: نانسی پلوسی خواهان ۲.۴ تریلیون دلار برای کمک نقدی به ایالت‌های دموکرات‌ها است که مدیریت ضعیفی دارند و از نظر جرم و جنایت در سطح بالایی هستند. این پول هیچ ربطی به کووید ۱۹ ندارد. ما پیشنهاد خیلی سخاوتمندانه ۱.۶ تریلیون دلاری را مطرح کردیم و مثل همیشه او با نیت خوبی مذاکره نمی‌کرد.

پلوسی در بیانیه‌ای در پاسخ به توییت ترامپ گفت: کنار رفتن از مذاکرات کرونا نشان می دهد ترامپ واقعاً خواهان مباره با این ویروس نیست.

او اضافه کرد: یک بار دیگر ترامپ رنگ و ماهیت واقعی خود را نشان داد و حتی به قیمت از دست رفتن سلامت کشور، اول به خود توجه کرد. آنها (دولت ترامپ) حتی هشدارهای حیاتی رییس فدرال رزرو، جرومی پاول را نادیده گرفتند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =