حکایت متفاوت جابجایی سرمربی برای سرخابی‌ها

جابجایی سرمربی لیگ برتری برای دو تیم استقلال و پرسپولیس حکایاتی کاملا متفاوت از یکدیگر ثبت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-محمدرضا خدابخش؛ پس از کش و قوس‌های فراوان محمود فکری که سرمربی فعلی نساجی است، مورد نظر باشگاه استقلال برای نشستن بر روی نیمکت این تیم قرار گرفته است اما موانعی در این راه وجود دارد.

اخبار ضد و نقیض!
ابتدا اخبار زیادی مبنی بر انتصاب فکری به عنوان سرمربی استقلال منتشر شد. پس از آن بعضی منابع خبری این موضوع را نکذیب کردند. اما واقعیت این بوده که محمود فکری به توافق شخصی با استقلال رسیده بود اما مشکل اصلی راضی کردن مدیران نساجی بود. طبق شنیده‌ها مبلغ رضایت نامه محمود فکری چهار میلیارد بود که پس از گذشت چند ساعت یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد که این مبلغ هفت میلیارد است. حتی اخیرا مبالغی نظیر ده میلیارد  نیز به گوش می‌رسد تا مشخص نباشد سرانجام کدام مبلغ درست است.

تلاش های فکری نا موفق بود!
از همان ابتدا هم به نظر می‌رسید که خود فکری هم علاقه زیادی دارد تا روی نیمکت آبی پوشان بنشیند. او خیلی سریع با مسئولان استقلال به توافق رسید تا حسن نیت خود را نشان دهد اما سنگ اندازی‌های باشگاه نساجی تا به اینجا مانع این انتقال شده است. بعد از اینکه مسئولین نساجی، فکری را به تمرین این تیم فرا خواندند، او نیز در محل تمرین باشگاه حضور یافت اما در تمامی زمان تمرین، در رختکن بود تا به نوعی اعتراض خود را به مدیران باشگاه نشان دهد. بعضی منابع خبری ادعا کردند که با توجه به قیمت بالای رضایت نامه وی، باشگاه استقلال دریافت رضایت نامه را به خود فکری سپرده است. شنیده ها حاکی از این است که او پس از تمرین جلسه ای با مدیران باشگاه داشته که به توافق نرسیده. همین موضع باعث شد تا او به فکر راهی دیگر برای جدایی باشد. پس از به توافق نرسیدن برای دریافت رضایت نامه، او تصمیم گرفت تا با ارسال نامه استعفای خود راه راهی جدید را برای خروج از باشگاه امتحان کند. تلاشی که با مخالفت باشگاه نساجی رو به رو شد و بازهم به در بسته خورد تا همچنان فکری سرمربی نساجی باشد.

مقایسه مورد فکری و گل محمدی!
در اواسط نیم فصل بود که پرسپولیس پس از جدایی کالدرون، به دنبال سرمربی خوبی برای باشگاه خود بود که دست روی یحیی گل محمدی گذاشت. با توجه به اینکه او نتایج خوبی با تیم شهرخودرو گرفته بود، بعید به نظر می رسید که مدیران این باشگاه با خروج وی موافقت کنند. در حالی که مدیران این باشگاه مخالفت خود را علنی کردند، این انتقال صورت گرفت و مالک این باشگاه هم فشار هایی که از بالا به این تیم وارد شده را دلیل این انتقال دانست. هنوز مبلغی که به تیم شهرخودرو مرداخت شده مشخص نیست اما بعضی منبع خبری مبالغی سرسام آور را مطرح کرده اند که اگر درست باشد، عجیب است که پرسپولیس چگونه توانایی پرداخت این مبلغ را داشته است. همین موضوع برای محمود فکری نیز رخ داده است که نکته جالب توجه این است که مبالغ رضایت نامه در حال فاش شدن است در حالی که تا الان مبلغ رضایت نامه گل محمدی مشخص نشده تا از لحاظ رسانه ای به ضرر استقلال باشد. اما این که شهرخودرو چگونه راضی به خروج یحیی شد،مشخص نیست. ولی موضوع این است که چرا پرسپولیس توانایی راضی کردن تیم مقابلش را داشت اما استقلال ندارد؟

در نهایت باید منتظر ماند و دید که مسئولین باشگاه استقلال چه سیاستی برای راضی کردن باشگاه نساجی دارند و حتی محتمل است که مدیران آبی‌ها از این انتقال منصرف شوند. زیرا در حال حاضر پرداخت مبالغ ذکر شده در توان باشگاه استقلال نیست. البته همه چیز به رضایت مدیران نساجی بستگی دارد و باید دید آن ها در ازای چه مبلغی راضی به خروج محمود فکری می شوند.

کد خبر: 1075637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =