قول می‌دهم ۳۰ «فکری»برای استقلال بسازم/شک نکنید نساجی سقوط می کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهدافش در این تیم را مشخص و تاکید کرد قصد دارد با کمک مجموعه باشگاه فضایی را بوجود بیاورد که همه از آن لذت ببرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، محمود فکری شامگاه چهارشنبه ۱۶ مهرماه با امضا قراردادی دو ساله هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده گرفت.

سرمربی جدید آبی پوشان پس از امضا این قرارداد گفت: خیلی خوشحالم که مجددا به خانه خودم برگشتم. جا دارد از همه پیشکسوتان و اعضای این باشگاه رخصت بگیرم.

محمود فکری ادامه داد: ان شالله که بتوانم توانایی و انرژی که دارم را به این باشگاه بدهم و با کمک هواداران و مجموعه فضایی را به وجود بیاوریم که همه از آن لذت ببریم.

سرمربی جدید آبی های تهران در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم تیم استقلال را به جایگاه واقعی اش که مردم و علاقمندان دوست دارند برسانیم.

فکری در مورد برنامه هایش برای دو سال همکاری با استقلال گفت: از روز جمعه تمرینات را شروع می کنیم. مشکلاتی داخل تیم و بین بازیکنان بوده است که امیدوارم بتوانیم آنها را برطرف کنیم. باشگاه بازیکنان بزرگی دارد و اگر نیاز باشد بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم خالصانه در خدمت تیم باشیم و هر کسی وظیفه خودش را بداند و بتواند خوب آن را انجام دهد مطمئنا استقلال با یک کار تیمی می تواند نتایج خوبی بگیرد و هوادارانش را سربلند کند.

فکری در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: از این بازیکنان شناخت داریم اما قبل از اینکه ما بیایم این بازیکنان جذب شده اند. با توجه به شرایطی که وجود داشت اگر این بازیکنان هم جذب نمی شدند شاید کار سخت تر می شد. فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. اینها بازیکنان توانمندی هستند و ان شالله با هم تیم قدرتمندی را خواهیم ساخت.

سرمربی جدید استقلال در مورد دستیارانش در این تیم گفت: همان کادر فنی تیم نساجی هستیم و آرش برهانی به ما اضافه خواهد شد. البته یک مربی دروازه بان ها خواهیم آورد.

فکری در مورد بیانیه باشگاه نساجی گفت: زیاد نمی خواهم در مورد نساجی صحبت کنم. وقتی نفت مسجدسلیمان را به لیگ برتر آوردم مسائلی را دیدم که با وجود حضور در لیگ برتر تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. من سالهای قبل هم می توانستیم در لیگ برتر مربیگری کنم. اگر پا روی حرفم می گذاشتم می توانستم لیگ برتری شوم. باشگاه نساجی به من لطف داشته است اما مطمئنا محمود فکری به لیگ برتر می آمد. شاید قسمت و تقدیر من این بوده است.

وی ادامه داد: وضعیتی که نساجی داشت کمتر مربی عاقلی قبول می کرد که به این تیم برود. اگر من نمی آمدم شما شک نکنید که نساجی دسته یکی شده بود. هر دو طرف به هم سرویس دادیم. من تیمی را بستم که تا پنج سال می تواند به نساجی کمک کند چرا که بازیکنان خوبی را جذب کردم.

محمود فکری در پایان در مورد قول به هواداران استقلال گفت: سعی می کنم اگر اتفاق خاصی نیفتند به هواداران استقلال قول می دهم که ۳۰ بازیکن باتعصب مثل محمود فکری برایشان بازی کند. آن چیزی که سهم خود من است بیشتر تلاش خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی برای استقلال رخ بدهد.

کد خبر: 1075783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =