عکاسان به گاه شمارفراخوان عکسواره حسینی جان من است او اعتماد کنند

دبیرخانه عکسواره حسینی «جان من است او» بر گاه شمار زمانی اعلام شده در فراخوان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، یکشنبه ۲۰ مهرماه آخرین مهلت اعلام شده برای دریافت عکس و آثار تعیین شده و امکان تمدید این زمان به هیچ عنوان وجود ندارد.

مهدی سروری دبیر فراخوان عکسواره حسینی «جان من است او» ضمن تاکید بر این زمان یادآور شد: بنابر گزارش دریافتی از دبیرخانه، بخش‌های گوناگون فراخوان پذیرای عکس و آثار شرکت کنندگان است و رصد سراسری ما از اطلاع و آمادگی عکاسان و شرکت کنندگان از اغلب استان‌های کشور گواه بر بی‌نیازی تمدید مهلت اعلام شده دارد.

سروری همچنین یادآور شد: طی پویشی تعریف شده و دعوتی همگانی، توانمندی و تعریف دیدگاه بیش از ۴۰ هنرمند و عکاس مجرب در حوزه عاشورای حسینی در صفحه مربوط به این دبیرخانه با نشانی: janeman_ast_oo منتشر شده است که هر یک از منظری به ابعاد فرهنگی_هنری این واقعه پرداخته‌اند.

نخستین فراخوان عکسواره حسینی «جان من است او» با همت مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و همراهی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و همکاری دفتر رسانه تخصصی پایگاه عکس چیلیک در حال برگزاری است.

این فراخوان حرفه‌ای در چهار بخش: عکس مستند، تصویرسازی عکس محور، پروژه عکاسی و مقاله نظری در نخستین روز از ماه محرّم منتشر شده و با در نظر گرفتن یک «چلّه حسینی» از عاشورا تا اربعین فرصتی برای تولید، انتخاب و ارسال فایل عکس در اختیار عکاسان و علاقمندان قرار داده است.

برگزارکننده ضمن در نظر گرفتن حق التالیف و گواهی حضور معتبر برای عکاسان راه یافته، از مضامینی هدفمند برای نگاه تیزبین عکاسان به عنوان محورهای برگزاری این عکس‌واره حسینی یاد کرده که در متن فراخوان به آن اشاره کرده است.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =