پیروزی بایدن منجر به چاپ دلار و حباب بازار سهام می‌شود

پیتر شیف، کارگزار کهنه‌کار وال‌استریت معتقد است پیروزی کاندیدای دموکرات، جو بایدن، در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر آمریکا خبر بدی برای بازارهای سهام و کل اقتصاد آمریکا خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از راشاتودی، پیتر شیف، کارگزار کهنه‌کار وال‌استریت معتقد است پیروزی کاندیدای دموکرات، جو بایدن، در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر آمریکا خبر بدی برای بازارهای سهام و کل اقتصاد آمریکا خواهد بود.

او گفت: پیروزی بایدن به معنای یک اقتصاد خیلی ضعیف‌تر خواهد بود که فدرال‌رزرو را مجبور خواهد کرد بسته کمک مالی جدیدی ارائه کند.

پیتر شیف که مدیرعامل شرکت یوروپاسیفیک هم هست می‌گوید: بنابراین در دولت بایدن در مقایسه با دولت ترامپ تورم به شدت افزایش خواهد یافت و چاپ دلار خیلی خیلی بیشتر خواهد شد که این می‌تواند حباب بازار سهام را زا این بزرگ‌تر کند.

شیف اضافه کرد: افزایش مالیات بر شرکت‌ها که توسط نامزد دموکرات‌ها وعده داده شده است تنها شرایط را وخیم‌تر خواهد کرد. او توضیح داد که افزایش نرخ بدهی به طور ساده به معنای کاهش ارزش شرکت‌ها و سهام آنها است، بنابر این وضعیت بازار سهام از این هم حبابی‌تر خواهد شد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =