مجلس آماده تصویب قوانین برای ارتقاء آموزش‌های مهارتی است

نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده تصویب قوانین راهگشا برای ارتقاء آموزش های مهارتی و دانشگاه فنی وحرفه ای است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر فریدون عباسی شنبه ۱۹ مهر در حاشیه بازدید از فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس و دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز، رواج مهارت‌افزایی و توسعه مراکز مهارتی را از اولویت‌های مد نظر مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: کشور برای دستیابی به جهش تولید واقعی، نیازمند نیروی ماهر است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای از زمانی که پایه‌گذاری شده به خصوص از سال ۶۳ به بعد،شکل بهتری گرفته و تاکنون فارغ التحصیلان خوبی بیرون داده و اینها هستند که چرخ صنایع ما و تشکیلات وابسته را راه انداخته اند.

عباسی با بیان اینکه بر این باوریم  مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه فنی و حرفه ای را باید خود مدیران و اساتید آن پیگیری و راه حل ها را برای رفع مشکلات ارائه دهند، بیان کرد: اگر مشکلات قانونی در رشد و توسعه دانشگاه فنی و حرفه ای وجود دارد آمادگی داریم با همفکری این دانشگاه و دانشگاه های مشابه به سمت تصویب قوانین مورد نیاز و راهگشا برویم.

نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید دانشکده فنی حرفه‌ای شهید باهنر شیراز نیز گفت: در این بازدید با امکانات و شیوه آموزش های دانشگاهی و فنی آن آشنا شدم  و امیدوارم این الگو را در شهرستان های دیگر به خصوص کازرون و کوهچنار اجرایی کنیم.


انتهای پیام/

کد خبر: 1076194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =