وبینار ملی «اصول تجویز فعالیت‌های بدنی» در دانشگاه آزاد پردیس برگزار می‌شود

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس از برگزاری همایش و وبینار ملی با محوریت «اصول تجویز فعالیت‌های بدنی» در 29 مهرماه سال جاری خبر داد.

صالح رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون اغلب فعالیت‌های دانشجویی و توانمندسازی در فضای مجازی شکل گرفته که استقبال مطلوبی نیز از سوی دانشجویان به‌عمل آمد.

وی افزود: 3 ایده دانشجویی با محوریت ویروس کرونا نیز در جشنواره طرح فطرت باشگاه پژوهشگران جوان به ثبت و تایید رسیده و زیر نظر ستاد مرکزی باشگاه و دانشجویان در ادامه کار برای ثبت قرارداد اقدام خواهند کرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس بیان کرد: برنامه‌های آینده باشگاه پژوهشگران جوان را به‌نوعی طراحی کرده‌ایم که نیازی به حضور دانشجویان در دانشگاه نباشد و برنامه‌ها از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد و دانشجویان باید شبکه‌سازی و هم‌افزایی را از طریق بسترهای فضای مجازی انجام بدهند.

رحمتی با اشاره به تدوین وبیناری ملی در حوزه علوم ورزشی عنوان کرد: همایش و وبینار ملی با محوریت  «اصول تجویز فعالیت‌های بدنی» برای 29 مهرماه سال جاری پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است و درحال اخذ مجوزهای برگزاری از ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان هستیم. استاد فتح‌اللهی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس سخنران اصلی این وبینار است.

وی پیرامون فعالیت انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس تصریح کرد: اکنون در هشت رشته فعال دانشگاه، انجمن‌های علمی فعال نیز وجود دارد و برنامه‌های خود را از طریق باشگاه پژوهشگران واحد دانشگاهی پردیس پیش می‌برند. اهم برنامه انجمن‌های علمی در بستر فضای مجازی از آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس گفت: فقط در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی انجمن علمی فعال وجود ندارد که اخیراً تعدادی از دانشجویان علاقه‌مند اعلام آمادگی برای استارت فعالیت‌های علمی و تشکلی را زده‌اند که برای راه‌اندازی انجمن علمی پیگیری‌های قانونی را انجام خواهیم داد.

رحمتی تشریح کرد: فراخوان ثبت نام در وبینار پس از اخذ مجوزهای برگزاری به‌صورت اطلاعیه عمومی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =