فاجعه کسر 6 امتیاز در فاصله 48 ساعتی با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تنها 48 ساعت با دومین حکم فیفا درباره پرونده برانکو ایوانکوویچ فاصله دارد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، 22 شهریورماه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات سرخپوشان بسته شد و این تیم با مهلتی یک ماهه برای انجام تعهدات خود برای عدم اجرای دومین ضرب الاجل مواجه شد.

باشگاه پرسپولیس تاکنون موفق به پرداخت مطالبات دستیاران برانکو ایوانکوویچ شده و نزدیک به 60درصد مطالبات برانکو ایوانکوویچ را نیز فراهم ساخته است. رسول پناه در آخرین گفتگویی که داشته با اعلام مطالبات 2 میلیون دلاری برانکو و دستیارانش، مدعی شد که تاکنون 1 میلیون و یکصد هزار دلار آن را پرداخت کرده‌اند و نزدیک به 780هزار یوروی آن باقی مانده است.

در این زمینه باشگاه پرسپولیس و مهدی رسول پناه، سرپرست این باشگاه اکنون مدعی شده با توجه به تحریم‌های جدید صورت گرفته برای انتقال پول نهایی به برانکو ایوانکوویچ به مشکل برخورده است.

موضوعی که می‌تواند در فاصله 48 ساعت تا پایان دومین ضرب‌الاجل نگرانی بزرگی را برای هواداران و حتی بازیکنان و اعضای تیم شکل دهد. اکثر پیشکسوتان پرسپولیس از روز گذشته با اظهارنظراتی گلایه آمیز و البته تند به رسول پناه در این زمینه حمله کرده بودند که از جمله آنها می‌توان به علی کریمی اشاره کرد که در ادعایی جالب توجه مدعی شده اگر باشگاه برای انتقال پول به برانکو ناتوان است، قادر به انجام این کار در کمترین زمان ممکن است!

موضع علی کریمی که ادعا کرده بود قادر است برخلاف صحبت‌های رسول پناه که اعلام کرده نمی‌توان در شرایط فعلی پولی انتقال داد، این پول را در صورت تامین از سوی باشگاه در یک ساعت در اختیار سرمربی کروات سابق سرخ‌ها قرار دهد، به سرعت در فضای مجازی با واکنش‌های جالب توجه مواجه شده است. سعید آذری هم البته روز گذشته در این زمینه خبرساز شد. مدیرعامل حال حاضر فولاد در متنی با اشاره به این موضوع که تاکنون برای حل مشکلات این باشگاه بارها اقدام به عبور از تحریم‌ها کرده‌اند، از تجربه بالای خود در این رابطه خبر داد و مدعی شد قادر به کمک به باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم با موضع "منافع ملی" و خرسندی از این موضوع خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس چندان اما خوشبین به این موضوع نیستند. جایی که حتی در صفحات مجازی خود با کنایه‌هایی قابل لمس، به ادعای مدیر باشگاه پرداخته‌اند و آن را یک شوی دیگر نامیده‌اند.

در این رابطه هر چه هست، باشگاه پرسپولیس با توجه به گذشت 28 روز از آخرین ضرب الاجل فیفا در خصوص این پرونده که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شده، اکنون نیز در فاصله 48 ساعته با دومین حکم در این خصوص قرار دارد. جایی که باید به طور قطع در صورت عدم پرداخت باقیمانده مطالبات، فصل آتی را با کسر 6 امتیازی آغاز کند. رسول پناه که اکنون تنها 48 ساعت برای تامین باقیمانده مطالبات که گفته می‌شود در آخرین بررسی‌ها نزدیک به 400هزار یوروی دیگر از آن باقی مانده، فرصت دارد باید دید قادر به عبور از بزرگترین بحران چند سال اخیر خواهند بود یا خیر.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1076306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =