اعتراض به فیلمبرداری «ماموریت غیر ممکن7» در میان کرونایی‌ها

«تام کروز» هنرپیشه سرشناس هالیوودی به دلیل فیلمبرداری صحنه‌هایی از «ماموریت غیرممکن ۷» در بیمارستانی با بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی، هدف انتقادات تند و گسترده قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، پلی‌کلینیک امبرتو پریمو (Policlinico Umberto I) در رم یکی از لوکیشن‌های فیلم اکشن «ماموریت غیرممکن ۷» است و فیلمبرداری برخی صحنه‌ها در بالکن طبقه اول این بیمارستان انجام می‌شود.

روزنامه ایتالیایی رپابلیک در گزارشی افشا کرد عوامل تولید این فیلم برای جابه‌جایی از آسانسور ویژه‌ای که به بخش‌های کووید-۱۹ این بیمارستان اختصاص دارد، استفاده می‌کنند. در این گزارش، عوامل بیمارستان نیز همزمان پروژه ساخت این فیلم را بهم‌ریخته و بی‌نظم توصیف کردند.

یکی از کارکنان امبرتو پریمو در مصاحبه با رپابلیک گفت: چند روز پیش اوضاع واقعاً به هم ریخته بود. این که ما در این روزهای پرتحرک و شلوغ که منحنی شیوع صعودی شده میزبان تولید یک فیلم هالیوودی هستیم، یک مساله جدی است.  

روبرتو چیرچیا (Roberto Chierchia) دبیرکل اتحادیه پزشکی ایتالیا در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی تلگراف با تایید آن که در حال حاضر ۱۳۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان وجود دارد و ۱۲ نفر در بخش مراقب‌های ویژه بستری هستند، تاکید کرد وضعیت خطرناک است.

وی گفت: در این شرایط، ساخت یک فیلم در اینجا خطرناک و بسیار غیرمسئولانه است و ما از مدیریت (بیمارستان) عصبانی هستیم.

چیرچیا افزود: ما یکی از بیمارستان‌های اصلی رم در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستیم. روزانه ظهور حجم بالایی از موارد جدید ابتلا در سرتاسر ایتالیا را شاهدیم. این که اجازه فیلمبرداری چند روزه در داخل بیمارستان را بدهیم، طبیعی نیست.

در چند روز گذشته، تست کرونای ۱۲ نفر از کارکنان این بیمارستان ایتالیایی نیز مثبت شده است.

یکی از سخنگویان استودیو فیلمسازی پارامونت پیکچرز در واکنش به این اخبار جنجالی در گفتگو با تلگراف مدعی شد فیلمبرداری‌ها در بخش اداری بیمارستان انجام شده که در آن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =