هیأت آمریکایی- صهیونیستی به بحرین می‌رود

منابع صهیونیستی گزارش دادند که یک هیأت صهیونیستی-آمریکایی پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به بحرین سفر می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، یک هیأت صهیونیستی-آمریکایی به منظور سروسامان دادن به روند روابط بحرین با رژیم صهیونیستی به دنبال امضای توافق صلح بین دو طرف، بزودی به بحرین سفر می‌کند.

وزرای خارجه امارات و بحرین ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توافقنامه صلح امضا کردند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در این باره نوشت که دولت آمریکا در حال بررسی اعزام هیأت آمریکایی-صهیونیستی به بحرین به منظور ساماندهی به روند روابط بین منامه و تل‌آویو است.

به نوشته این روزنامه با وجود امضای توافق صلح بین بحرین و رژیم صهیونیستی اما تا کنون تحول خاصی در روابط بین دو طرف حاصل نشده است و این بر خلاف روابط تل‌آویو با ابوظبی است چرا که یک هیأت عالی‌رتبه اسرائیلی در سفری به ابوظبی با مسئولان اماراتی دیدار کرد و علاوه بر آن سفرای دو طرف نیز در چند کشور با یکدیگر دیدار کرده است.

همچنین «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا در سفری به آلمان با «عبدالله بن زاید» همتای اماراتی خود دیدار کرد.

طبق گزارش شبکه المیادین، اسرائیل هیوم افزود که مقامات آمریکا در کاخ سفید می‌خواهند روابط اسرائیل و بحرین نیز در مسیر عملی قرار گیرد و به همین منظور در حال بررسی اعزام یک هیأت اسرائیلی-آمریکایی به منامه هستند.

بر اساس این گزارش، احتمال دارد ریاست این هیأت را «استیون منوشن» وزیر خزانه‌داری آمریکا بر عهده بگیرد چرا که «جرد کوشنر» داماد و مشاور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا این روزها سرگرم تبلیغات انتخاباتی است.

هنوز به تاریخ دقیق سفر این هیأت اشاره‌ای نشده است اما احتمالا پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا صورت گیرد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1076665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =