عملکرد قابل انتظار قدرت‌های جهان!

لیگ ملت‌های اروپا دوباره آغاز شده است و تیم‌های صاحب نام و قدرتمند جهان عملکردی قابل انتظار را از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، محمدرضا خدابخش؛ لیگ ملت‌های اروپا دوباره آغاز شده است و تیم‌های صاحب نام و قدرتمند جهان عملکردی قابل انتظار را از خود به نمایش گذاشتند.

شرایط خوب قهرمان جهان و قهرمان اروپا!
دو تیم پرتغال و فرانسه که در گروه سه حضور دارند، با دو برد و یک مساوی هفت و شش امتیازی هستند. آنها تا به اینجا برابر کرواسی و سوئد موفق ظاهر شده اند. کرواسی که نایب قهرمان جهان است با چهار امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد اما با افت شدیدی مواجه شده است. البته که همچنان امیدوار به صعود است اما با توجه به کیفیتی که از خود نشان داده است، بعید است این اتفاق بیفتد. همچنین سوئد نیز بدون امتیاز قعر نشین است. آنها هنوز روی کاغذ شانس صعود دارند اما با توجه با شرایطی که دارند و حضور فرانسه و پرتغال در گروه تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.
این شرایط در گروه چهارم نیز صدق می‌کند. دو تیم آلمان و اسپانیا با برتری مقابل هم گروهی‌های خود، راه را بر آن ها بسته اند. دو تیم اوکراین و سوئیس عملکرد جالبی را از خود به نمایش نگذاشته اند تا حذف این دو تیم قطعی به نظر برسد. در این گروه به ترتیب دو تیم اسپانیا و آلمان با هفت و پنج امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند. اوکراین با چهار امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد و سوئیس نیز با عملکرد اسفناکی که از خود به نمایش گذاشته بدون امتیاز قعرنشین گروه است.

شرایط پیچیده گروه یک!
در گروه اول شرایط کمی پیچیده شده و هیچ تیمی را نمی توان از پیش صعود کرده دانست. تیم ایتالیا با نتایج پر نوسان فعلا با پنج امتیاز صدر جدول است اما عملکرد نا مطمئن آن ها باعث شده تا هنوز آن ها خطر را احساس کنند. تیم لهستان با عملکرد خوبی که از خود نشان داده با چهار امتیاز و به دلیل تفاض بهتر نسبت هلند دوم هستند. اما لاله‌های نارنجی که به تازگی رونالد کومان را از دست داده اند، نتایج خوبی با سرمربی جدید خود نگرفته اند. آن ها نیز 4 امتیازی هستند و در رده سوم قرار دارند اما عملکرد آن ها در بازی های رو در رو و دوستانه مقداری امید ها را نا امید کرده است. تیم بوسنی هم با اینکه قعرنشین است اما عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است و دو امتیازی است. هر چهار تیم امید دارند تا خود را جزو دو تیم اول به مرحله بعد بفرستند اما با توجه به نزدیکی امتیازات هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

شیر های لندن به سوی موفقیت!
شاگردان گرت ساوتگیت با عملکرد خوبی که از خود نشان داده‌اند، تا به حال موفق شده اند که صدرنشین گروه دوم باشند. آنها با بردی که برابر بلژیک به دست آوردند، نشان دادند که هدفی جز قهرمانی ندارند. اگر اتفاق خاصی نیفتد، باید انگلیس هفت امتیازی را صعود کرده بدانیم. البته شاگردان ساوتگیت نفس‌های بلژیک را پشت سر خود حس می کنند. آنها با شش امتیاز در تعقیب انگلیس هستند و منتظر لغزش این تیم خواهند ماند تا شانس خود را برای صعود به عنوان صدرنشین امتحان کنند. آن ها نباید حریفان را دست کم بگیرند زیرا تیم دانمارک با چهار امتیاز هر لحظه ممکن است خود را بالا بکشد. اما ایسلند بدون امتیاز در قعر جدول به سر می‌برند و خطر جدی برای دیگر تیم ها به حساب نمی‌آیند.

هنوز بازی‌های برگشت گروه‌ها باقی مانده و برای قضاوت زود است اما عملکرد برخی تیم‌ها تا حدودی شرایط را مشخص کرده ولی در نهایت باید منتظر ماند و دید چه تیم‌هایی صعود می‌کنند و چه تیم‌های از دور رقابت ها کنار می‌روند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =