راهکارهای پیشنهادی ساماندهی بازار خودرو

در راستای ساماندهی بازار خودرو، ضمن تاکید وزیر صمت مبنی بر اتخاذ تصمیمات بر اساس اجماع نظر دولت و کارشناسان این حوزه، رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری نیز تکیه بر توان داخلی را ضروری دانسته و بر افزایش تولید خودروسازان و حذف تقاضاهای کاذب تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جلسه‌ای با حضور علیرضا رزم‌حسینی-وزیر صنعت، معدن و تجارت-،علی آقامحمدی -رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام-، جمعی از مشاوران و کارشناسان و همچنین مدیران دو شرکت خودروسازی،‌ برگزار و طی آن راهکارهای پیشنهادی ساماندهی بازار خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این جلسه مهدی صادقی-نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت، گزارشی از ماحصل چهار جلسه برگزار شده کمیته خودرو طی هفته گذشته ارائه و جزئیات پیشنهادهای کارشناسی جمع بندی شده را تشریح کرد.

همچنین علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه بر ضرورت تکیه بر توان داخلی برای بومی سازی قطعات، افزایش تولید خودروسازان و حذف تقاضاهای کاذب از بازار خودرو تاکید کرد.

علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در ادامه تاکید کرد که اتخاذ هرگونه تصمیمی در زمینه ساماندهی بازار خودرو باید با اجماع نظر دولت،‌ مجلس و همه کارشناسان و متخصصان این حوزه باشد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1076683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =