اقدام رسمی استقلال برای باز کردن پنجره

باشگاه استقلال از امشب رسما برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه استقلال برای شروع لیگ بیستم بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است. مساله ای که باعث شده بازیکنان جدید این تیم تاکنون نتوانند قراردادهایشان را به ثبت برسانند. فدراسیون جهانی فوتبال پنجره نقل وانتقالاتی استقلال را به دلیل بدهی 600 هزار دلاری به وینفرد شفر بسته و تا زمانی که پول سرمربی سابق آبی ها پرداخت نشود، آنها نمی توانند بازیکن جدید بگیرند.

به عبارت بهتر استقلالی ها باید هرچه سریع تر با پرداخت پول شفر پنجره نقل و انتقالاتی شان را باز کنند تا بتوانند در شروع مسابقات از نفرات جدید خود استفاده کنند.

امروز استقلالی ها موفق شدند مطالبات شیخ دیاباته را پرداخت کنند و بعد از این مساله بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی در دستور کار قرار گرفته است.

اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص گفته است: «بازشدن پنجره نقل و انتقالات از امشب به طور ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد و قصد داریم پول وینفرد شفر، سرور جپاروف و باشگاه پاختاکور ازبکستان را پرداخت کنیم.»

طبق اعلام خلیل زاده پرداخت پول شفر از امشب رسما در دستور کار است و همچنین بعد از آن آبی ها باید طلب جپاروف و باشگاه پاختاکور را بدهند تا محکومیت های بعدی گریبان شان را نگیرد.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1076696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =