کارگزار پرسپولیس: مشکل برانکو را رفع می‌کنیم

اسپانسر باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای از رفع مشکل برانکو با وامی که آنها خواهد گرفت و به تیم خواهند داد خبرداد.البته این مشروط به همکاری بیشتر تیم با کارگزار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)،کارگزار پرسپولیس درصدد است بخش قابل توجهی از بدهی برانکو را جلوتراز تعهدش به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.اما برای پرداخت این پول شرطی دارد از جمله اینکه ارکان باشگاه همراهی بیشتری در زمینه اقتصادی و اهداف درآمدزایی با این کارگزار انجام دهد .شرطی که بنظر می رسد به دلیل برخی مشکلات فی مابین دو طرف از سوی کارگزار مطرح شده است و حاصل عدم همراهی باشگاه با پروژه های کارگزار است.

بنظر می رسد این مساله تنها راه رسیدن پرسپولیس برای رسیدن به پول است.نماینده کارگزار اظهار نمود :«به هیچ وجه خارج از تفاهمات قبلی موضوعی را مطرح نکردیم و خواسته نا معقولی از باشگاه نداریم و تاکید داریم تا همکاری بیشتر از سوی باشگاه درخصوص اهداف درآمدزایی که به سود خود باشگاه است محقق شود، ما همواره تلاش کردیم در کنار باشگاه باشیم و هدفی جز ایجاد ساختار حرفه‌ای نداریم حتی ما برای گذر باشگاه از این مشکل مهم و رسیدن به ثبات میخواهیم وام بگیریم و تعهداتش را بسپاریم که پرسپولیس بتواند مشکلش را حل کند و خیال هواداران آسوده شود. دستیابی به این مهم بدون تعامل همه‌جانبه و بدون رسیدن به آرامش تیم ممکن نیست»

باید دید باشگاه به این خواسته تن خواهد داد تا با تفاهم بیشتر پرسپولیس از این گردنه سخت عبور کند.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1076699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =