پیشگیری کرونا با رعایت پروتکل های سختگیرانه امکان پذیر است

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تنها امری که در مقابله با این ویروس می تواند موثر باشد پیشگیری است، پیشگیری هم با رعایت پروتکل های سختگیرانه امکان پذیر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا-با-رعایت-پروتکل-های-سختگیرانه-امکان-پذیر-است">ایسکانیوز)، حسین حق وردی  با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا ویروس در کشور بیان کرد: بر همین اساس تنها کاری که در شرایط کنونی می توان برای قدردانی از زحمات کادرپزشکی و درمانی انجام داد و با انجام آن به کاهش شیوع بیماری کمک کرد رعایت همین پروتکل ها است، به غیر از این مهم هیچ راهی نداریم،اگر صاحب نظران راهی غیر از این می شناسند مطرح کنند در غیر این صورت همگی باید به رعایت پروتکل ها اهتمام بورزیم.

نماینده مردم شهریار در مجلس با تاکید بر لزوم پرهیز از ترددهای غیرضروری عنوان کرد: باید از حضور در تجمع های غیرضروری خودداری کنیم، چه لزومی دارد در این شرایط به سفر برویم آن هم سفر به شهرها و مناطقی که از وضعیت قرمز عبور کرده و برخی از آن ها وضعیت سیاه دارند؟ چرا در این شرایط به سفر برویم که هم خودمان آلوده شویم و یا برای شهر های مقصد سفر منشا آلودگی باشیم؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1076799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =