وظیفه دانشگاهیان رساندن معارف اهل‌بیت به جهان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدیادگار امام خمینی(ره) گفت: امروز وظیفه دانشگاهیان نسبت به بقیه افراد جامعه در راستای رساندن معارف اهل بیت به جهان بیشتر است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین همایش مجازی «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم»  به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) درحال برگزاری است.

 سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در ابتدای این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهارکرد: امسال به علت شیوع کرونا از سفر کربلا جا ماندیم  و حسرت زیارت امام حسین(ع) بر دلمان ماند.

وی افزود: اربعین مقدمه ای بر ظهور است که باید تمامی ویژگی‌ها و اثرات آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم. هدف از برگزاری همایش امروز، بررسی ویژگی‌های حصرت رسول(ص) و ائمه بزرگوار است چرا که آنان یک نور واحد هستند.

قاضی مغربی ادامه داد: در همایش امروز، از سخنرانان به سه طریق حضوری، زنده و مجازی دعوت به عمل آمده است تا حضورشان بهره کافی و وافی را ببریم. واحد یادگار درصدد راه اندازی شبکه مجازی همایش ها است و هدف ما از برگزاری این همایش‌ها، تولید محتوای مجازی و استفاده بهینه جوانان از فضای مجازی در راستای رساندن معارف واقعی اسلام به کل جهان و صدور انقلاب است.

رئیس واحد یادگارامام(ره) تصریح کرد: امروز وظیفه دانشگاهیان نسبت به بقیه افراد جامعه در راستای رساندن معارف اهل بیت به جهان بیشتر است چرا که از دانش و امکانات بیشتری برخوردار هستیم. البته در این راه با سختی‌های زیادی مواجه هستیم و امیدواریم خداوند هدایتگر و پشتیبان ما باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =