رسول‌پناه: شجاع نه؛ الان فقط برانکو

مهدی رسول پناه می‌گوید ظرف یکی دو روز آینده با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق سرخپوشان تسویه حساب خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) ، مهدی رسول پناه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که این روزها انتقادات زیادی را در اطراف خود دارد، پس از پایان روز کاری سه شنبه 22 مهرماه، در مورد مطالبات برانکو به خبرنگارانی که مقابل در خروجی باشگاه ایستاده بودند، گفت: بخشی از ارز مورد نیاز برانکو تعیین شده است. 250 هزار یورو امروز تامین شد و برای انتقال فرستادیم. فردا احتمالا به حساب او خواهد نشست. فردا هم بخشی از مطالبات او تامین خواهد شد و به امید خدا در این یکی دو روز سعی می کنیم با برانکو تسویه کنیم.

او در مورد آمادگی وزارت خارجه برای کمک به باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بحث وزارت خارجه برای انتقال پول بود. گفتند این کار زمانبر است و بنابراین کارمزد این انتقال را گرفتیم تا به امید خدا هر چه سریعتر به حساب ایشان واریز شود.

او سپس با گلایه به هواداران بیان کرد: می دانم هواداران نگران هستند. ولی باید این را عرض کنم که کمک کنند. هیچ پولی به حساب باشگاه هنوز واریز نشده است. ما منتظر کارگزار بودیم که شرایطی تعیین کرده اند و برای ما باشگاه خیلی مهم تر است.

او در مورد وضعیت مبهم شجاع خلیل زاده برای ماندن در جمع سرخپوشان اینطور پاسخ داد: در مورد شجاع فردا یا پس فردا جلسه هیئت مدیره داریم. بحث مهم الان ما برانکو است. الان تمام فکر و ذکر ما معطوف به برانکو است.

رسول پناه سپس در پاسخ به سوالی در مورد دلیل ناراحتی یحیی گل‌محمدی و اینکه گفته می‌شود مدیربرنامه های او دخالت زیادی در امور باشگاه پرسپولیس انجام می‌دهد، گفت: اجازه بدهید این را بعدا صحبت کنیم. الان مهم ترین دغدغه ما پول برانکو است.

او در مورد شرایط بشار رسن و حضور شریفی در باشگاه، عنوان کرد: قرار است فردا جلسه ای به همراه بشار با حضور سرمربی و سرپرست تیم برگزار کنیم. بله نقل و انتقالات باشگاه ادامه دارد.

رسول پناه که برای رفتن عجله داشت، پاسخ روشنی به سوالات مختلف خبرنگاران در مورد آخرین شرایط بازیکنانی نظیر رادوشویچ و .. نداد.

او که با عجله در حال ترک کوچه منتهی به ساختمان باشگاه بود، در پاسخ به سوالی در مورد روند خصوصی‌سازی تیم گفت: این کار تمام شده و ما مدارک را بارگذاری کرده ایم.

سوال بعدی در مورد بدهی 148 میلیاردی تیم که خودش زمانی مطرح کرده بود، توضیحی ارائه نکرد.

خبرنگاری از رسول پناه در مورد احتمال جدایی افشین پیروانی که از سوی پیشکسوتان پرسپولیس به دلیل حمایت مدیرعامل باشگاه، مورد انتقاد قرار گرفته است، پرسید و او گفت: اصلا همچین چیزی وجود ندارد. یک سری برای پرسپولیس حاشیه درست می کنند و چنین چیزهایی صحت ندارد.

او سپس در مورد دلیل جدایی مدیر روابط عمومی باشگاه توضیح داد و عنوان کرد: ایشان مشکلات خانوادگی داشت و ما هم شرایط او را درک کردیم. یکی از عزیزان ایشان فوت کرده است و حال مناسبی نداشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =