شرط نمازی برای حضور در کادر فنی استقلال

سرمربی پیشین ذوب‌آهن به شرایط خود برای حضور در کادر فنی استقلال اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) ، امید نمازی، در خصوص شایعه حضورش در کادر فنی استقلال عنوان کرد: تا این لحظه باشگاه استقلال به‌صورت رسمی به من پیشنهادی ارائه نکرده، اما آقای فکری با یکی از دوستان مشترک‌مان در این باره صحبت‌هایی انجام داده‌اند که به گوش من رسیده است.

او ادامه داد: من دوست دارم به تیم بزرگ استقلال کمک کنم، اما مسئله این است که باید همه شرایط مهیا باشد و تمام مسائل را در نظر بگیرند تا به توافق خوبی برسیم.

مربی اسبق تیم ملی ایران اضافه کرد: من با تیم آمریکایی تا پایان سال ۲۰۲۱ (یک فصل و نیم دیگر) قرارداد دارم و باید شرایطی ایجاد شود که آمدن به استقلال ارزش فسخ قراردادم را با باشگاه فعلی‌ام داشته باشد.

نمازی در خصوص شرایط مد نظرش برای حضور در کادر فنی استقلال ابراز کرد: غیر از مسائل مالی، یک موضوع اصلی را مد نظر دارم. من برای تمام مربیان و بازیکنان سابق استقلال که الان در کادر فنی حضور، ارزش قائل هستم و به آنها احترام می‌گذارم ولی حاضر هستم فقط به‌عنوان دستیار اول به استقلال بیایم.

او تاکید کرد: باید شرایط دیگر هم به‌صورت کامل فراهم باشد تا به توافق برسیم. مطمئنا اگر انتقالم به استقلال ارزش فسخ قرارداد با تیم آمریکایی را داشته باشد، این کار را می‌کنم و به ایران می‌آیم.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1076909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =