پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی هفته ناجا را به کارکنان و خانواده های محترم آنان تبریک گفت و به شعار این هفته با عنوان «با هم برای امنیت و سلامت» اشاره کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار حسین اشتری آمده است: «نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان و شیرزنانی عجین شده که خالصانه، بی ادعا و جان برکف در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت و تداوم آن در جامعه تلاش می کنند. خستگی ناپذیری، سختکوشی و اطاعت پذیری از مقام عظمای ولایت در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از ویژگی ها و شاخصه های مهم کارکنان و فرماندهان ناجاست. بی تردید امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون بخشی از  تلاش های شبانه روزی بزرگ مردان و سبزاندیشان نیروی انتظامی است. کارکنان ناجا با روحیه شهادت طلبی در راه تامین امنیت و سلامت برای  جامعه اسلامی تا پای جان ایستاده اند.

تقدیم شهدا و جانبازان حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و جانبازان مقابله با اشرار، قاچاقچیان مواد مخدر و سایر ماموریت های مرتبط با تامین نظم و امنیت عمومی سند افتخارآفرینی کارکنان ناجاست که باعث سربلندی نیروی عظیم انتظامی نزد مردم و مسئولان و به ویژه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" شده تا جایی که کارکنان خدوم ناجا را مجاهد فی سبیل الله خطاب فرمودند. از این رو هفته نیروی انتظامی فرصت مطلوب و مغتنمی برای جلب مشارکت و اعتماد بیش از پیش مردم جهت تامین نظم و امنیت در جامعه و قدردانی از زحمات بی دریغ از مردان و زنانی است که با دفاع از مرزهای میهن اسلامی، برقراری نظم و امنیت، دفاع از جان، مال و ناموس مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

 شعار امسال هفته ناجــا که عبارتست از "با هم برای امنیت و سلامت" نشان از موقعیت شناسی مسئولان ناجا دارد و گویــای دغــدغه مندی خادمان مــردم در ناجا در حوزه سلامت علاوه بــر حوزه امنیت است. ســربازان مــردم و ولایت بــا ایثـــار و از خودگذشتگی خط مقدم را خالی نکرده و جهادگونه به مردم  خدمت ارائه  می کنند. از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور خدمت رسانی صادقانه کارکنان بیش از گذشته نمایان تر است. مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در راستای ارتقای شاخصه های امنیت و سلامت کشور در حال خدمت رسانی مجاهدانه هستند چراکه در شرایط کنونی اولویت نعمت سلامت جدی تر از هر زمان دیگری لمس می شود و این سبزپوشان بی ادعا و جان برکف در راه خدمت رسانی و سلامت مردم عزیز شهدایی را نیز تقدیم کرده است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مردم را ولی نعمتان خود دانسته و اذعان دارد بدون مشارکت مردمی، بسیاری از ماموریت ها و موفقیت های ناجا یا به ثمر نمی رسد و یا اینکه ناقص می ماند و از این جهت از عموم مردم، سازمان و نهادهای دولتی و غیردولتی که ناجا را در راستای انجام هر چه بهتر ماموریت خود که همانا برقراری نظم و امنیت عمومی، آسایش و آرامش در جامعه است، یاری می دهند صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی نموده و بر حمایت ها و همکاری های بی دریغ مردمی اصرار داشته و هفته ناجا را فرصت مغتنمی برای برقراری ارتباط پلیس و مردم و بالعکس دانسته و از نظرها، پیشنهادها و انتقادهای سازنده مردم استقبال می نماید.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، خصوصا شهدای نیروی انتظامی، این هفته را به خانواده معزز شهدای گرانقدر، خانواده ایثارگران، جانبازان و کارکنان فداکار و خدوم ناجا تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روز افزون را تحت زعامت، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا برای شما تلاشگران عرصه نظم و امنیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1076985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =