بزرگترین سینمای آمریکا در آستانه ورشکستگی

مسئولان سینمای زنجیره‌ای AMC آمریکا اعلام کردند، در صورت عدم بازگشت مخاطبان به سینما تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۱ تمام نقدینگی خود را از دست خواهند داد که با این نتیجه ورشکست خواهند شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از ورایتی، مسئولان سینمای زنجیره‌ای AMC در ایالات متحده آمریکا اعلام کردند، در صورت عدم بازگشت مخاطبان به سینما تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۱ تمام نقدینگی خود را از دست خواهند داد.

آنها از ۵۹۸ سالن سینما در ایالت متحده، ۴۹۴ شعبه را در هفته‌های اخیر بازگشایی کرده اند و میزان حضور مخاطبان در حدود ۸۵ درصد کاهش داشته است. سینماها در نیویورک و لس آنجلس بسته هستند و ظرفیت سینمای دیگر شهرها نیز برای رعایت فاصله اجتماعی محدود است.

سینماهای آمریکا همچنین با مشکل نبود فیلم‌های جدید برای اکران روبرو هستند؛ چرا که اکران آخرین امید آن‌ها یعنی «زمانی برای مردن نیست» و انیمیشن «روح» به عقب افتاد. استودیوها معتقد هستند نمایش سینمایی فیلم‌ها در شرایطی که میزان مبتلایان در آمریکا و اروپا در حال افزایش است، به اندازه کافی سودآور نخواهد بود.

هفته گذشته شرکت مک گرا هیل در گزارشی اخطار داد، نمایش دهنده فیلم‌ها طی شش ماه آینده نقدینگی خود را از دست خواهند داد.

سینمای AMC همچنین در گزارش خود اعلام کرد، به دلیل نامشخص بودن وضعیت ویروس کرونا و مدت زمان باقی ماندن آن در جهان، نمی توان در مورد وضعیت آینده این سینما مطمئن بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =