دفاتر نهاد رهبری می‌توانند از بودجه معاونت فرهنگی استفاده کنند

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باتوجه به سرفصل جدیدِ فعالیت‌های فرهنگی، دفاتر نهاد در استان‌ها می‌توانند از بودجه معاونت دانشجویی و فرهنگی استفاده کنند، اعتقاد دارم این فرصت طلایی را باید برای خدمت در این جایگاه مهم با هم‌افزایی تقویت کنیم؛ چراکه‌ امروز راه‌ حل مشکلات، وحدت و همدلی و هم‌افزایی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین در یکصد و چهل و ششمین جلسه نشست معاونان دانشجویی فرهنگی و مدیران فرهنگی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که با حضور معاونان دانشجویی فرهنگی  و مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌صورت مجازی به‌میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد، درباره‌ اهمیت و جایگاه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز در خدمت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هستیم؛ چراکه نهاد برای دانشگاه نقش پدری دارد.

وی افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه باید در فعالیت‌های کلیدی فرهنگی مانند هیئت‌رئیسه دانشگاه، شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی، شورای نظارت بر تشکل‌ها، هیئت نظارت بر کرسی‌های آزاداندیشی، هیئت‌های مصاحبه و صدور مجوز استادان‌ دروس معارف اسلامی و شورای مرکزی کانون‌های دانشجویی حضور داشته باشد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: مانند گذشته باوجود مشکلات نیروی انسانی در حوزه معاونت فرهنگی معاونان باید همکاری حداکثری با نهاد داشته باشند، فراموش نکنیم که ما سرباز و نیروی نهادیم و هرمیزان که همکاری و همدلی نهاد و معاونت فرهنگی زیادتر شود، توفیقاتمان بیشتر خواهد شد.

جهان‌بین درباره‌ بودجه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: باتوجه به سرفصل جدیدِ فعالیت‌های فرهنگی، دفاتر نهاد در استان‌ها می‌توانند از بودجه معاونت دانشجویی و فرهنگی استفاده کنند، اعتقاد دارم این فرصت طلایی را باید برای خدمت در این جایگاه مهم با هم‌افزایی تقویت کنیم؛ چراکه‌ امروز راه‌ حل مشکلات، وحدت و همدلی و هم‌افزایی است.

دشمنان درصدد القای ناامیدی به‌ جامعه هستند

در ادامه این نشست‌، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم‌ باتوجه‌ به موضوع اربعین حسینی، جریان عاشورا و نهضت امام‌حسین(ع) را عرصه مواجهه مؤمنانه با سختی‌ها و مشکلات دانست.

حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری افزود: امروز دشمنان با کمک جریان تبلیغی و رسانه‌ای خود و تشدید تحریم‌ها اعتماد، امید، نشاط و احساس امنیت مردم را هدف قرار داده و درصدد تضعیف روحیه و القای‌ ناکارآمدی حکومت در بدنه جامعه و نهایتاً کاهش سطح تاب‌آوری ملت با مشکلات هستند.

وی افزود: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، امروز درگیر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای با جبهه استکبار هستیم و موضوع مهمی که باید وجهه همت ما در این عرصه قرار گیرد، روشنگری و تبیین واقعیات است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان‌ عزاداری‌های واحدها و مراکز دانشگاهی استان را در ایام محرم و صفر که همراه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به نحو احسن برگزار شد، باشکوه دانست و از هیئت‌های مذهبی تشکر کرد.

به‌ گزارش ایسکانیوز، این جلسه با بحث و بررسی مباحث فرهنگی، دستور کار و بیان دغدغه‌ها و مسائل معاونان دانشجویی و مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاهی ادامه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =