مهمانان آخر هفته «حس مشترک» مشخص شدند

دو بازیگر زن و یک بازیگر مرد سینما و تلویزیون در روزهای 23 تا 25 مهرماه مهمان ویژه‌برنامه گفتگومحور «حس مشترک» می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی برنامه، ویژه‌برنامه گفتگومحور «حس مشترک» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی در روزهای چهارشنبه تا جمعه 23 تا 25 مهرماه به ترتیب با حضور حسین سلیمانی، نفیسه روشن و فریبا متخصص بازیگران سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. 

حسین سلیمانی که روز چهارشنبه 23 مهر مهمان برنامه است از اشتیاق سفر به کربلای معلی می‌گوید. روز پنجشنبه 24 مهر «حس مشترک» میزبان نفیسه روشن است و با او درباره تلخ ترین اتفاق واقعه کربلا و تجربه سفر به این مکان زیارتی صحبت می‌کند. همزمان با شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در روز جمعه 25 مهر نیز فریبا متخصص به این برنامه می‌آید.

این ویژه‌برنامه ۳۰ قسمتی در کنار گفتگو با شخصیت‌های مطرح سینما، تلویزیون و ورزشکاران درباره تجربه‌های معنوی و ارادتشان به امام حسین (ع)، میزبان واقفینی از سراسر کشور خواهد بود تا درباره فرهنگ ارزشمند وقف با آن‌ها گفتگو کند.

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته‌اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

پیش از این بازیگرانی از جمله امین زندگانی، فرهاد جم، رضا توکلی، سپیده خداوردی، محمدرضا طالقانی، کوروش سلیمانی، کاوه سماک باشی، سیاوش مفیدی، علی صالحی، امیر غفارمنش، شهره سلطانی، رضا رویگری، یوسف صیادی، رضا بنفشه خواه و مهران رجبی، جلیل فرجاد، جعفر دهقان، عنایت بخشی و امیرمحمد زند، مهدی سلوکی، زهره حمیدی و سیروس کهوری نژاد در این برنامه حضور داشته اند.

«حس مشترک» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی کاری از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه است که در ایام محرم و صفر هر شب بعد از خبر ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود و بازپخش آن روز بعد در ساعت های ۰۶:۴۰ و ۱۴:۰۰ از شبکه دو سیما خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =