دشمنان عراق چشم دیدن نیروهای توانمند الحشد الشعبی را ندارند

عضو ائتلاف النصر عراق گفت که دشمنان عراق چشم دیدن نیروهای آماده و توانمند الحشد الشعبی برای مقابله با مشکلات امنیتی را ندارند و تلاش می‌کنند عراق را ضعیف باقی گذارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، یکی از رهبران ائتلاف «النصر» عراق به رهبری «حیدر العبادی» نخست وزیر سابق این کشور گفت که با وجود اینکه الحشدالشعبی بخشی از دستگاه امنیتی عراق است، اما دشمنان عراق، خواهان آن نیستند.

«جاسم العلیاوی» در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: الحشد الشعبی، نیروهایی عقیدتی هستند که در نبردهای عراق برای آزادسازی مناطق از چنگ تروریست‌های داعش و مبارزه با بقایای این گروهک تروریستی، دستاوردهای بزرگی داشته‌اند؛ اما دشمنان عراق چشم دیدن چنین نیروهای آماده و توانمندی برای مقابله با مشکلات و بحران‌های امنیتی را ندارند و تلاش می‌کنند تا کشور عراق را ضعیف باقی گذارند.

این سیاستمدار عراقی تاکید کرد: الحشد الشعبی بخشی از دستگاه امنیتی عراق است و تحت مدیریت فرماندهی کل نیروهای مسلح فعالیت می‌کند و به دلیل مواضع میهن پرستانه و ملی خود گهگاه در معرض اتهام‌هایی باطل قرار می‌گیرد.

این رهبر ائتلاف النصر عراق ضمن تاکید بر اینکه الحشد الشعبی در کنترل مرزها و مناطق دور دست یا ناامن که عرصه فعالیت بقایای داعش بوده است به نتایج مهمی دست یافته‌اند، گفت که عقب نشینی الحشد از هر منطقه‌ای بر اساس صلاحدید فرماندهی و به دلیل شرایط فعلی حاکم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =