توجه به فضای مجازی، شاخص‌ مهم در ارزیابی فرهنگی واحدها است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع اعضای کانون‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی فعالیت‌ها و ابتکارات فرهنگی، توجه به حوزه فضای مجازی است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر خود به خوزستان و در جمع اعضای کانون‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که به میزبانی واحد اهواز و در سالن شهدای مدافع حرم برگزار شده بود گفت: تمهیدات لازم برای افزایش فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی در زمینه‌های مختلف و به روز را در دانشگاه ایجاد کرده ایم و ان‌شاءالله شرایط برای فعالیت بهتر خواهد شد.

وی دانشجویان فعال در کانون ها را در زمره دانشجویان موثر در دانشگاه خواند و افزود: این دانشجویان در آینده از تاثیرگذاران خواهند بود، بنابراین توجه ویژه و رشد این اعضای کانون‌ها، از سیاست‌های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی است.

 جهان بین در این نشست ضمن دعوت از دانشجویان حاضر برای کیفی سازی برنامه ها و فعالیت‌های خود تصریح کرد: کانون ها طیف زیادی از دانشجویان را با اجرای برنامه های نوین و به روز جذب کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به وجود اتحادیه تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: کانون های دانشجویی به منظور  انسجام بخشی، ارتقای فعالیت‌های خود، استفاده از تجربه و برنامه ریزی کلان می توانند یک شبکه ملی راه اندازی کنند و دانشگاه نیز آمادگی حمایت از این شبکه ها را دارد.

جهان بین همچنین در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری جشنواره رشد در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و خواستار شرکت فعال کانون ها و تشکلهای دانشجویی در این جشنواره شد و تاکید کرد: یکی از شاخص های مهم در ارزیابی فعالیت‌ها و ابتکارات فرهنگی، توجه به حوزه فضای مجازی است.  

گودرز شاطری معاون  فرهنگی  دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نیز در این نشست، با بیان اینکه 60 کانون دانشجویی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان فعالیت می کنند گفت: بیشترین تعداد و فعالیت کانون های دانشجویی در واحدهای دانشگاهی اهواز و دزفول قرار دارد.

وی عمده فعالیت‌های کانون های دانشجویی را شامل مذهبی، هنری، اجتماعی و فرهنگی خواند و گفت: در جشنوراه فیم 100 ثانیه کانون های دانشجویی موفق به ارائه دو فیلم خوب و تاثیر گذار شدند.

شاطری همچنین  از راه اندازی کانون رادیویی در واحد ماهشهر خبر داد و گفت: این کانون فعالیت خود را به‌زودی به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

در پایان این نشست، اعضای کانون ها و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به بیان نقطه‌نظرات، پیشنهادها و همچنین مشکلات خود پرداختند. ایجاد شبکه یکپارچه، توجه به فضای مجازی، افزایش تسهیلات و خدمات و برقراری امتیازهای فرهنگی، اجتماعی برای دانشجویان فعال در کانون ها از جمله پیشنهادهای اعضای این کانون ها بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1077206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =