شفر: پرداخت قسطی ممنوع است

ساشا شفر می‌گوید فیفا پرداخت اقساطی بدهی را ممنوع کرده و قرار نیست طلب‌شان از استقلال را قسطی بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، ساشا شفر کمک‌مربی پیشین استقلال و پسر وینفرد شفر سرمربی سابق آبی‌پوشان درباره پرونده شکایت‌شان توضیحاتی ارائه کرده است.

ساشا در این باره گفت: «انتظار داریم نامه فیفا که جریمه مالی دیگری است هفته آینده به باشگاه استقلال ابلاغ شود. تا این‌جای کار باشگاه استقلال موظف است ۱۰۰ هزار دلار جریمه مضاعف به خاطر تاخیر در پرداخت بدهی‌های خود بپردازد که این جریمه شاید افزایش پیدا کند. از زمان برکناری احمد سعادتمند باشگاه استقلال هیچ‌گونه تماسی با من و پدرم برقرار نکرده و این موضوع ناراحت کننده است.»

ساشا درباره اینکه تخفیف هم به استقلال می‌دهند یا خیر هم بیان کرد: «نمی‌توانم در این باره گمانه‌زنی کنم! مدیران باشگاه استقلال هیچ‌وقت حقیقت را بازگو نکردند و نگفتند پول‌هایی که به باشگاه آمد چگونه هزینه شد. باز هم تاکید می‌کنم با مدیران باشگاه استقلال تماسی نداریم و هیچ کدام از آنها تماس نگرفتند برای اینکه حداقل تلاش کنند یک تعامل مثبت به وجود آید. مسئولان استقلال دست‌کم می‌توانستند دستمزد دستیاران ایرانی پدرم و یا من را که مبلغ زیادی نبود پرداخت کنند تا حسن نیت و احترامشان را نشان بدهند اما هیچ‌گونه اتفاقی رخ نداد.»

بدهی باشگاه استقلال به وینفرد شفر در حدود 600 هزار دلار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =