بازپخش «نون،خ» و «زیر خاکی» از شبکه یک

با پایان ماه‌های محرم و صفر و ایام عزاداری سالار شهیدان، شبکه یک سیما با بازپخش سریال‌های«نون. خ» و «زیرخاکی» فضای متفاوتی را روی آنتن تجربه می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، از روابط عمومی شبکه یک سیما از روز یکشنبه ۲۷ مهر، مصادف با اول ربیع الاول، هر روز ساعت ۱۸:۱۵  پخش سریال «نون خ» آغاز می شود و در ادامه آن نیز سریال‌های «نون خ 2» و «زیر خاکی» پخش خواهد شد.

«نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. نون. خ مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده (با بازی سعید آقاخانی) است. فصل دوم این سریال نیز ماه مبارک رمضان ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

با توجه به شرایط سخت کرونا و لزوم افزایش سرگرمی و نشاط مردم، شبکه یک علاوه بر باکس نمایشی طنز، فصل جدید مسابقه ایران، دوره جدید فرمول یک و همچنین قسمت های جدید دستپخت را در این ایام  روانه آنتن خواهد کرد. برنامه های سیمای خانواده و صبح بخیر ایران نیز به زودی با تغییراتی در ساختار و محتوا، وارد فصل تازه ای خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مجموعه تلویزیونی نون. خ به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی در دو فصل ساخته و پخش شد. فصل دوم این سریال به دلیل کرونا نیمه تمام ماند و تعداد قسمت‌های آن کاهش یافت. 

مجموعه تلویزیونی زیرخاکی نیز به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان که ماه رمضان گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، درباره مردی است که دنبال زیرخاکی است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود. 

 پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده، گوهر خیراندیش و.‌.. در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =