پرسپولیس هشدار داد/ رسن ماندنی شد

باشگاه پرسپولیس به باشگاه قطری درخصوص تماس و مذاکره با بشار رسن هشدار داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با توجه به ابراز نگرانی‌های هواداران و درج بعضی مطالب در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، همان‌طور که پیش از این سرپرست باشگاه در اظهارات خود اعلام کرده است، بعد از وصول گزارش‌های متعدد و پس از اینکه برای مدیران باشگاه مسجل شد یک باشگاه قطری به صورت غیر قانونی با بشار رسن وارد مذاکره شده و به دنبال توافق با او است، در تاریخ یک‌شنبه ۲۰ مهر، در قالب نامه، تذکر جدی برای این باشگاه قطری ارسال شد و در جریان آن، ضمن اعلام وضعیت قراردادی این بازیکن، هشدار داده شد که باشگاه قطری خود را در آستانه شکایت باشگاه پرسپولیس قرار داده است.

در بخشی از نامه به باشگاه قطری آمده است: باشگاه پرسپولیس از طرق گوناگون متوجه شد که شما با بشار رسن وارد مذاکره شده‌اید. از آنجا که این بازیکن قرارداد قانونی و معتبر با باشگاه پرسپولیس دارد، این کار کاملا خلاف قوانین و مقررات فیفا بوده و بر اساس آئین‌نامه فیفا، علاوه بر جرائم مالی، به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه متخلف منجر خواهد شد. از این رو جدا هشدار می‌دهیم که از هرگونه تماس و مذاکره با بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس خودداری کنید چرا که پرسپولیس حقوق خود را محفوظ می‌دارد و مراتب جهت رسیدگی به مراجع انضباطی فیفا اعلام می‌شود.

یک روز بعد از ارسال این نامه، در تاریخ ۲۱ مهرماه نیز نامه‌ای برای اطلاع‌رسانی نسبت به اتفاقات رخ داده به فدراسیون فوتبال قطر ارسال شد و باشگاه پرسپولیس این فدراسیون را از اقدام غیرقانونی و غیرحرفه‌ای باشگاه قطری آگاه کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین با یادآور شدن مفاد قانونی در این زمینه نسبت به پیگیری این موضوع در فیفا هشدار داده بود.

گفتنی است در همین خصوص برخی منابع خبری از قطعی شدن ادامه حضور رسن در پرسپولیس خبر می‌دهند. به نوشته این رسانه‌ها بعد از مخالفت یحیی گل محمدی و در ادامه باشگاه پرسپولیس، هافبک عراقی سرخپوشان به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

بشار رسن که در روزهای اخیر و با توجه به پیشنهاد خوبی که از القطر دریافت کرده بود به دنبال جدایی از جمع سرخپوشان بود نتوانست باشگاه را برای دریافت رضایت نامه قانع کند و در نهایت قرار بر این شد که یکسال باقی مانده از قراردادش را در این تیم بماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =