از آغاز به‌کار پلیس دوچرخه‌سوار تا تجلیل از رانندگان قانون‌مدار

پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، برنامه‌های ویژه هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سرهنگ علی همه خانی از برگزاری و اجرای برنامه‌های خاص پلیس راهور تهران بزرگ در ایام هفته ناجا خبر داد.

 سرهنگ همه خانی گفت: پلیس راهور فاتب در ایام برگزاری هفته ناجا که از ۲۷ مهرماه ۱۳۹۹ آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد برنامه های گوناگون و متنوعی را پیش بینی و در نظر گرفته است که با توجه به نامگذاری هر یک از روزها با پیامی خاص از طرف ستاد ناجا، اقدامات و برنامه های پلیس راهور فاتب نیز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد ناجا شعار امسال هفته ناجا را «با هم برای امنیت و سلامت» انتخاب کرده است و برای هر یک از روزها نیز پیام متناسبی را منتخب کرده است و روزهای هفته ناجا سال ۹۹ باعنوان «حفظ ارزش ها، ولایت مداری، پلیس در تراز انقلاب اسلامی» آغاز می شود.

وی ادامه داد: در روز اول این هفته که روز ۲۷ مهرماه است و با شعار "اقتدار توام با رأفت، هوشمندی و خدمت صادقانه" آغاز شده ‌و پلیس راهور فاتب با حضور کارکنان خود در بوستان ولایت ورزش صبحگاهی کارکنان خود را در برنامه این روز گنجانده است؛ در ادامه، امضای تفاهم نامه بین پلیس راهور تهران بزرگ با مسیر یاب "رتا " را خواهیم داشت.

همه خانی افزود : در روز دوشنبه ۲۸ مهرماه که با شعار "مشارکت عمومی، پیشگیری اجتماعی و توسعه امنیت" برگزیده شده است؛ آغاز به کار پلیس دوچرخه سوار را در منطقه ۷ پلیس راهور فاتب شاهد خواهیم بود؛ همچنین ‌کارکنان پلیس راهور فاتب اقدام به امر خداپسندانه اهدای خون خواهند کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: عنوان روز سه شنبه ۲۹ مهر "امنیت اقتصادی، کمک به تولید، آسایش عمومی" است که این روز با اجرای برنامه مانور موتورسواران قانونمند آغاز شده‌ و ۱۰۰ نفر از موتورسواران نمونه به سمت معابر از پیش تعیین شده شهر تهران حرکت می‌کنند.

وی افزودد: همچنین ‌تجلیل از نمونه های ترافیکی را با دعوت از رانندگان منتخب حمل و نقل عمومی و با حضور معاون محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خواهیم داشت که به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

سرهنگ همه خانی بیان داشت : روز چهارشنبه ۳۰ مهر نیز "آموزش همگانی، نظم و قانون مداری، فرهنگ ترافیک" نامگذاری شده که از پیشکسوتان کارشناسان تصادفات اخطاریه نویس ها، اپراتورهای مراکز و برترین های راهور تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی افزود : پنجشنبه اول آبان ماه در روز شمار هفته ناجا، شعار "مرزبانی، ایثار وجوانمردی، همگامی با مرزنشینان" لحاظ شده است که در این روز به نفرات برتری که در مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب شرکت کرده بودند جوایزی اهدا خواهد شد؛ کوهپیمایی کارکنان‌در ارتفاعات توچال از دیگر برنامه های این روز است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت : روز جمعه دوم آبان عنوان "سلامت خانواده، فضای مجازی پاک، جامعه امن" در نظر گرفته شده که در این روز تجلیل از خانواده شهدا را در دستور کار داریم.

وی بیان داشت : مسابقه پیامکی با عنوان " رانندگی با موتورسیکلت در شرایط جوی غیر عادی" نیز به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا برگزارشده که حدود ۱۲۰ هزار نفر در آن شرکت کرده و پس از مشخص شدن نفرات برتر به هر یک از آنان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =