اتفاق نادر در لیگ حرفه‌ای ایران!

دستورالعمل جدید سازمان لیگ برای نیمی از تیم های حاضر در لیگ بیستم دردسرساز شده است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-سینا حسینی؛ سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با انتشار دستورالعملی جدید به باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد مربیانی که دارای مدرک حرفه ای فیفا هستند می تواند به عنوان سرمربی در لیگ بیستم فعالیت کنند در غیر این صورت برای افراد فاقد مدرک کارت سرمربیگری صادر نخواهد شد.

نکته قابل توجه اینجاست که بیش از یک سال است کلاس‌های مربیگری از جمله کلاس حرفه ای و کلاس A به بهانه ویروس کرونا برگزار نمی شود. جالب اینکه 8 مربی در لیگ برتر مدرک حرفه ای ندارند و بعضی از آنها هنوز کلاس A را هم سپری نکرده اند چرا که به یکباره وارد عرصه مربیگری شده‌اند.

حالا باید دید آیا فدراسیون پنج ستاره که مدعی است این قانون از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید شده را به اجرا در خواهد آورد یا اینکه با یک شعبده بازی ساده دوباره به همه مربیان مذکور مجوز داده می شود بدون مدرک مربیگری فعالیت کنند.

اسامی مربیانی که دارای مدرک حرفه ای هستند : محمود فکری ،رسول خطیبی ،یحیی گل محمدی ،عبدالله ویسی ،علیرضا منصوریان ،سیروس پورموسوی، امیر قلعه نویی، مجتبی حسینی


اسامی مربیانی که دارای مدرک حرفه ای نیستند: رحمان رضایی ،ابراهیم صادقی ،محرم نوید کیا ،سید مهدی رحمتی ،جواد نکونام ،محمد ربیعی ،وحید فاضلی ، وحید بیاتلو

انتهای پیام/

کد خبر: 1077327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =