نقش بانک‌های جهان در تسهیل فساد مالی 

برنامه «شکاف اقتصادی» که از شبکه هیسپان تی‌وی پخش می‌شود به نقش بانک‌های جهان در تسهیل فساد مالی می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica)  شبکه هیسپان تی وی به بحث و بررسی پیرامون نقش بانک‌های بزرگ جهان در تسهیل پولشویی‌ها و فساد مالی در کشورهای مختلف می‌پردازد.

در این برنامه که هر هفته به یکی از موضوعات مهم اقتصادی در جهان اختصاص دارد، با اشاره به تحلیل «اتحادیه بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی» مبنی بر خدمت بانک‌های جهانی به جنایتکاران و تروریست‌ها و ایفای نقش اساسی در انتقال پول‌های مرتبط با فساد، کلاهبرداری، جرایم سازمان یافته و تروریسم به واکاوی اهداف بانک‌های جهانی در حمایت از جنایتکاران و تروریست‌ها پرداخته می‌شود.

این برنامه ضمن مروری بر نقش این بانک‌ها و موسسات مالی در گسترش فساد، قاچاق و اقدامات تروریستی در جهان، پرونده اسناد پاناما درخصوص پولشویی عظیم برخی سران کشورها را نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌دهد. 

در این برنامه همچنین  واکاوی نقش دویچه بانک آلمان در ماجرای کمک به گروه‌های تروریستی و قاچاقچیان در نقل و انتقال پول و نگاهی به اسناد ارائه شده درخصوص دخالت بانک جی پی مورگان آمریکا در پولشویی‌ها در کشورهای مختلف نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برنامه «شکاف اقتصادی» با اجرای مهدیه اسماعیل‌پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبانگردانی متن آیتم‌های تصویری و اجرای مجری اسپانیایی زبان بازسازی و پخش می‌شود.

این برنامه روزهای دوشنبه ساعت 5:30 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات10:30،14،19:30 و روز  سه شنبه ساعت3:30 ،13و 17:30روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077335

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =