کسب و کارهای انرژی تجدیدپذیر در دوران کرونا بررسی می شود

در کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران، کسب و کارها و چالشهای حوزه انرژی تجدیدپذیر مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا-بررسی-می-شود">ایسکانیوز)، پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژیهای تجدیدپذیر ایران توسط انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران و وزارت نیرو و ساتبا در تاریخ ۲۶ آذرماه سال جاری به صورت وبینار و نمایشگاه مجازی برگزار می شود.

دکتر سید مسلم موسوی درچه مدیر عامل انجمن انرژی های تجدید پذیر در این خصوص به مهر گفت: این کنفرانس و نمایشگاه مجازی با هدف بررسی چالش های پیشروی توسعه انرژی های تجدیدپذیر و ارائه راهکارهای بهبود فضای کسب و کار این حوزه در دوران کرونا و تحریم برگزار خواهد شد.

به گفته وی، از برنامه های اصلی این کنفرانس به اعطای جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر، بررسی بازار توسعه انرژی-های تجدیدپذیر و راهکارهای تحول آن، بررسی روند توسعه تکنولوژی انرژیهای تجدیدپذیر در دنیا با حضور سخنرانان خارجی می توان اشاره کرد.

مدیر عامل انجمن انرژی های تجدیدپذیر ادامه داد: اولین نمایشگاه مجازی در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر نیز با توجه به شرایط کرونا در کشور برگزار می شود، به گونه‌ای که غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت سه بعدی مدل سازی شده و مشارکت کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک گذاری فیلم، عکس و کاتالوگ در غرفه خود را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه مجازی، امکان گفت‌و گو و چت بازدید کنندگان از غرفه، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه گذاران و مشاوران و فعالان حوزه های انرژی تجدیدپذیر به صورت غیر حضوری پیش بینی شده است.

وی از فراخوان شرکت در دومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر خبر داد و گفت: به منظور ایجاد بستری مناسب جهت معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی های تجدیدپذیر کشور با همت انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران و حمایت وزارت نیرو و ساتبا و مشارکت دیگر انجمن های مرتبط، جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر به فعالان این حوزه اعطا می شود.

به گفته موسوی، در دومین دوره از این جایزه ملی، پروژه برتر انرژی های تجدیدپذیر، سازمانهای عمومی و دولتی، تولیدکنندگان تجهیزات انرژی های تجدیدپذیر، شرکتهای توانمند EPC (کوچک مقیاس و بزرگ مقیاس)، شرکت های برق منطقه ای و شرکت های توزیع برق، شخصیت علمی تأثیرگذار، پژوهشگر جوان برتر از دریافت کنندگان این جایزه خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =