شفر: مدیران استقلال نمی‌خواهند مشکل دوستانه حل شود

سرمربی اسبق استقلال که بزرگترین طلبکار این روزهای آبی‌های تهرانی است، از رفتار مدیران این باشگاه گلایه مند است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، طلب وینفرد شفر از باشگاه استقلال که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها شده، مانع استفاده از بازیکنان جدید این تیم در لیگ بیستم خواهد شد.

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر توافق مدیران استقلال با وینفرد شفر جهت پرداخت اقساطی این سرمربی منتشر شد که از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در هفته جاری حکایت داشت. اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد اصل ماجرا با روایت نقل شده برخی رسانه‌ها تفاوت دارد.
پیرمرد آلمانی در واکنش به این موضوع طی پیامی به یکی از دوستانش در تهران با گلایه از رفتار مدیران استقلال گفت: «وقتی پس از دو سال هنوز طلب 150 میلیونی دستیارانم را پرداخت نکرده‌اند چگونه باور کنم که میخواهند طلب 600 هزار دلاری من را بپردازند؟»
سرمربی اسبق استقلال همچنین بر این نکته تاکید کرده که چند مرتبه برای مدیران این باشگاه پیغامی مبنی بر اینکه توافقش جهت قسط بندی پرداخت طلبش منوط به  تسویه مطالبات دستیارانش است ارسال کرده اما ظاهرا تا به این لحظه اتفاق خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

وینفرد شفر در این گفتگو همچنین تاکید داشته که برای توافق با باشگاه استقلال تمایل زیادی داشته و دارد اما وقتی از طرف مدیریت استقلال اراده‌ای برای همکاری متقابل و حل دوستانه این مشکل ندیده دلیلی نمی‌بیند که کوتاه بیاید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =