برگزاری بیش از ۱۰هزار رویداد فرهنگی هنری کانون در فضای مجازی

با هدف استفاده حداکثری کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون پرورش فکری در شرایط شیوع بیماری کرونا، بیش از ۱۰هزار رویداد فرهنگی‌هنری در نیمه اول سال ۱۳۹۹ در بستر فضای مجازی برگزار شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون پرورش فکری با اعلام این خبر افزود: این رویدادهای مجازی شامل بیش از ۶۳هزار نفرساعت اتصال بوده است.

در ادامه خاطرنشان کرد: در هر لحظه، هزاران کاربر به صورت هم‌زمان در سراسر کشور از این امکانات مجازی بهره‌مند شدند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون یادآور شد: تمامی دوره‌های مجازی، مصاحبه‌های کاری، آموزش‌های کارکنان، جلسه‌های مدیران‌کل سراسر کشور، جلسه‌های انجمن‌های نوجوان کانون و... در این بستر صورت گرفت.

رشیدی‌پور اضافه کرد: اولین بار است که مصاحبه‌های انتصاب مدیران کل و همچنین کارشناسان و کارکنان کانون به صورت مجازی برگزار شده است.

او هم‌چنین گفت: برگزاری بیش از ۴۰۰ کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی در فصل تابستان به صورت برخط از دیگر فعالیت‌هایی است که در این فضا انجام شد.

به گفته رشیدی‌پور، استفاده از این فضا، باعث صرفه‌جویی در زمان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و از همه مهم‌تر پیش‌گیری از شیوع بیماری کرونا شد.

رشیدی‌پور همچنین توضیح داد: بخش زیادی از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها با همکاری کارشناسان فن‌آوری اطلاعات کانون پرورش فکری در سراسر کشور محقق شد.

وی در پایان سخنانش گفت: بانک اطلاعاتی محصولات، جشنواره‌ها و... کانون پرورش فکری نیز در حال تکمیل است و به‌زودی لینک آن در پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =