فاز نخست تور مجازی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز راه‌اندازی شد/ معرفی ظرفیت‌های واحد اهواز

فاز اول تور مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با هدف معرفی خدمات، توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و گذر از محدودیت زمانی و مکانی در این دانشگاه راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ابراهیم آقاجری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: راه‌اندازی تور مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز علاوه بر برداشتن فاصله مکان و زمانی دسترسی به قسمت‌های مختلف، امکان معرفی خدمات، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این دانشگاه از طریق این تور برای همگان میسر شده است.

وی افزود: فاز نخست این تور مجازی شامل معرفی  ۶۲ نقطه از امکانات و فضاهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اظهار کرد: همه علاقه‌مندان در سراسر جهان می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی www.vt.iauahvaz.ac.ir  از نزدیک با بخش‌های مختلف این دانشگاه آشنا شوند.

معرفی جزئیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در فازهای بعدی

سیدمسلم موسوی مدیر اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و مجری راه‌اندازی این تور نیز ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه پانوراما از محیط و امکانات مختلف دانشگاه از قبیل کارگاه‌ها، آزمایشگاها، کتابخانه‌ها، سالن‌های آمفی تئاتر و ... به‌صورت سه بعدی را از قابلیت‌های این تور مجازی خواند.

وی افزود: در فازهای بعدی نقاط دیگر دانشگاه و جزئیات بیشتری از آزمایشگاه‌ها و دستگاه‌های مربوط به کارگاه‌ها و امکانات دانشگاه به این سامانه افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077497

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =