«علی لاریجانی» همکار دولت در پیشبرد سند ۲۵ ساله ایران و چین است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: بعد از اینکه لاریجانی از مجلس بیرون آمد، از او درخواست کردیم کار خود را در خصوص پیگیری سند همکاری ایران و چین ادامه دهد، او هم پذیرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علی لاریجانی مسئول اجرای سند همکاری ایران و چین شده است؟ گفت: آقای لاریجانی از زمانی که رئیس مجلس بود و سفری هم که به چین داشت، موضوع سند ۲۵ ساله را دنبال می‌کرد.

وی افزود: بعد از اینکه لاریجانی از مجلس بیرون آمد، از او درخواست کردیم کار خود را در خصوص پیگیری این سند ادامه دهد، او هم پذیرفت و این روزها برای پیشبرد برنامه‌های مربوط به اجرای این توافق همکاری ایران و چین وقت می‌گذارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین در خصوص تجهیز دفتری در پاستور برای لاریجانی به منظور پیگیری و اجرای سند همکاری ایران و چین، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

گفتنی است، پس از سفر رئیس‌جمهور چین به ایران و توافق بر سر تنظیم یک سند همکاری میان دو کشور، علی لاریجانی به همراه چند تن از وزرای دولت و برخی روسای کمیسیون‌های مجلس به چین سفر کرد و رایزنی‌هایی را برای نحوه تدوین و اجرایی‌سازی توافق ۲۵ ساله با مقامات چینی انجام داد.

منبع: مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1077658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =