انعقاد تفاهم‌­نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و شرکت نفت ایران

تفاهم‌­نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، تفاهم‌­نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به امضای ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و ایرج کلهری مشاور مدیرعامل و سرپرست پژوهش و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران رسید.

رحیمی در نشست امضای این تفاهم‌نامه گفت: به منظور توسعه زمینه­‌های همکاری مشترک و همه‌جانبه علمی، پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، تفاهم‌­نامه‌­ای بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد منعقد شد که هدف از آن، تقویت و توسعه همکاری­‌ها با دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌­ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت است.

رحیمی اظهار داشت: انجام طرح های تحقیقاتی و توسعه فناوری مور نیاز، ایجاد زمینه های مناسب جهت بهره­گیری از توانمندی ها و خدمات از قبیل تجهیزات پژوهشی، برگزاری نشست ها و دوره‌­های آموزشی حسب اعلام نیاز طرفین، حمایت از پایان­‌نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با فعالیت‌های شرکت و... از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تصریح کرد: در این نشست با تأسیس دفتر ارتباطی شرکت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، برگزاری نشست های علمی مشترک، انتقال تجربیات و نیازهای شرکت به دانشگاه و بالعکس و تبادل افکار و اطلاعات توافق شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077705

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =