تجهیزات غیراستاندارد ۱۸ شهربازی در استان تهران پلمب شد

مدیرکل استاندارد تهران از توقیف و پلمب ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران در دوماه گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمودرضا طاهری از توقیف و پلمب ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران در دوماه گذشته خبر داد و گفت: در جریان بازرسی‌های کارشناسان استاندارد از شهربازی‌های استان، تجهیزات غیراستاندارد در شهربازی‌های اسلامشهر پلمب شد که نام آن‌ها بدین شرح است: احمدآباد مستوفی، افشین، پارک مسکن مهر، پارک سالور، ۲۲ بهمن، پارک ملت، پارک ندائی و توحید.

وی همچنین در خصوص نام شهربازی‌های استان تهران که تجهیزات غیراستاندارد آن‌ها در دوماه گذشته پلمب شد، ادامه داد: شهربازی رهان، سرزمین کودک آفتاب، الهیه، شهید فکوری، آفتاب و مهتاب.

این مقام مسئول افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۷۲ مورد بازرسی از شهربازی‌های استان انجام شده‌است و در نتیجه آن ۴۱۸ تجهیز پلمب شد.

وی درخصوص تجهیزات پلمب شده نیز تاکید کرد: بهره‌برداران محترم اماکن تفریحی پلمب شده باید بلافاصله، نسبت به ثبت درخواست بازرسی در سامانه نظارت بر استاندارد تجهیزات تفریحی اقدام کرده و پس از انجام بازرسی توسط شرکت‌های بازرسی، نواقص و عدم انطباق‌های اعلام شده را رفع کرده و مجوز بهره‌برداری سالیانه را اخذ کنند. بدیهی است درصورت عدم اجرای موارد فوق و هرگونه بهربرداری از تجهیزات پلمب‌شده، مراتب جهت رسیدگی به مراجع قضائی ارسال و با متخلفان مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =