اسپانیا _ اسلواکی؛ لاروخا بر لبه پرتگاه!

مسابقات گروه E یورو 2020 امشب خاتمه می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم های ملی اسپانیا و اسلواکی امشب از ساعت 20:30 به مصاف هم خواهند رفت.

در همین رابطه لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: من خیلی خونسرد هستم و تا پس از جام جهانی با این تیم قرارداد دارم. از ادامه دادن به این همکاری خوشحال خواهم شد. قصد ندارم قبل از پایان قراردادم به این همکاری خاتمه بدهم. در فوتبال، خیلی چیزها از کنترل مربی خارج است. من هرگونه انتقادی را می پذیرم و درک می کنم.به نظرم لیاقت ما بیش از این نتایج بود.

در ادامه نیز مارک همشیک ستاره تیم ملی اسلواکی گفت: همه تیم‌های حاضر در گروه ما هنوز امیدوار هستند بنابراین ما نیز شانس صعود داریم. ما هفت سال پیش اسپانیا را شوکه کردیم و رویای این را داریم که یک بار دیگر این اتفاق رخ دهد. شما هرگز نمی توانید در فوتبال اتفاقات را پیش بینی کنید.

اسپانیا؛ بازی مرگ و زندگی

لاروخا پس از اینکه در دو دیدار ابتدایی خود دور از انتظار ظاهر شد و از شش امتیاز ممکن تنها دو امتیاز را بدست آورد حالا برای صعود باید در بازی مقابل اسلواکی دست پر از زمین خارج شود. لوئیز انریکه که پس از توقف در برابر لهستان مورد انتقاد هواداران فوتبال اسپانیا قرار گرفته است به خوبی می داند که برای ماندن روی نیمکت اسپانیا باید از دیدار امشب سربلند خارج شود. اسپانیایی ها احتمالا در این بازی تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد خواهند کرد. یکی از این تغییرات بازگشت سرخیو بوسکتس به قلب خط هافبک ماتادورها خواهد بود که ممکن است شرایط را برای آن ها تغییر دهد.

اسلواکی؛ یک امتیاز برای صعود

عملکرد درخشان تیم ملی اسلواکی در بازی اول مقابل لهستان هواداران فوتبال در این کشور را به ادامه مسابقات امیدوار کرد اما آن‌ها در دیدار دوم برابر سوئد شکست خوردند تا برای صعود نیاز به کسب امتیاز در برابر اسپانیا داشته باشند. با توجه به اینکه اسلواک ها برای صعود تنها به یک تساوی نیاز دارند امشب با ترکیبی کاملاً تدافعی پای به میدان خواهند گذاشت.

به زبان آمار

_این دو تیم تا کنون ۶ مرتبه به مصاف هم رفته اند که سهم اسپانیا ۴ برد بوده و ۱ برد هم برای اسلواکی به دست آمده است. ۱ دیدار آنها هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.

_آخرین جدال دو تیم در سال ۲۰۱۵ بود که اسپانیا موفق شد با ۲ گل اسلواکی را شکست دهد.

_تنها حضور اسلواکی در یورو در دوره قبلی بود که از مرحله گروهی صعود کرد.

_اسپانیا آخرین بار ۱۷ سال پیش در مرحله گروهی یورو ۲۰۰۴ حذف شد.

نتیجه بازی قبل

اسپانیا در برابر لهستان با نتیجه یک بر یک متوقف شد. اسلواکی هم با یک گل نتیجه را به سوئد واگذار کرد.

وضعیت در جدول

در جدول این گروه سوئد با ۴ امتیاز صدرنشین است و پس از آنها اسلواکی با ۳ امیتاز تیم دوم است. در رده سوم اسپانیای ۲ امتیازی قرار دارد و لهستان با ۱ امتیاز تیم قعر نشین گروه است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت 20:30 در ورزشگاه لاکارتوخای شهر سویا اسپانیا با قضاوت بیورن کویپرس هلندی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =