گل‌محمدی: مطهری باید اخراج می شد

یحیی گلمحمدی در نشست خبری پس از دربی شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی صحبت هایی را انجام داده است که از نظر می گذرانیم.

خیلی دوست داشتم که دوربینی از طرف برنامه های فوتبال برتر و شب های فوتبالی اینجا نباشد تا راحت تر صحبت کنیم. حضور مجریان رنگی و تحملشان برای ما سخت است. در هر صورت اگر صحبت نکنیم، خیلی ها زوم کردند تا کار را برای ما مشکل کنند و از جاهای مختلف فشار بگذارند که چرا صحبت نکردیم.

بازی متعادلی بود

در مجموع بازی متعادلی بود و هم تیم ما و هم تیم حریف محتاطانه بازی کردند. موقعیت های زیادی روی دروازه ها به وجود نیامد و در هر صورت ضربات پنالتی هم تعیین کننده تیم صعود کننده بود. در ضربات هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و ضربات بهتری بزند می تواند برنده شود و استقلالی ها اینکار را انجام دادند. به هر دو تیم خسته نباشید و خدا قوت میگویم.

شانس اول قهرمانی لیگ هستیم

برای بازیکنان و تیم سخت است بخصوص تیم ما که باشگاه های آسیا را در پیش داشت و روزهای خیلی سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم. از تک تک بچه ها تشکر می کنم بخاطر این همه انگیزه ای که داشتند و توانستند تیم را به این مرحله برسانند. در لیگ برتر شانس اول قهرمانی هستیم و با توجه به 3 بازی که در پیش داریم باید تمام تمرکزمان روی این 3 بازی باشد تا بتوانیم امتیازات کامل را جمع کنیم و قهرمان شویم.

مطهری باید اخراج می شد

داوری در مجموع واقعا عالی بود و ایشان خیلی خوب قضاوت کردند. ولی صحنه ای در دقیقه 14 رخ داد که آن چیزی که من دیدم، آقای مطهری بدون شک باید اخراج می شد. ولی فکر می کنم در مجموع آقای فغانی و تیمش خوب قضاوت کردند. بعضی از کارشناسان تا جایی که من دیدم اذعان داشتند که آقای مطهری باید اخراج می شد.

انتهای پیام

کد خبر: 1103262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =