ادغام ۵ دانشکده مهارتی و کارآفرینی سماء استان تهران با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری

۵ دانشکده مهارتی و کارآفرینی سماء تهرانسر، جنت آباد، ازگل (قلهک)، شریعتی و کَن با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری ادغام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه آشنایی و معرفی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با مسئولان دانشکده های سماء مهارتی و کارآفرینی با حضور سعید قاضی مغربی رئیس واحد، معاونین، روسای دانشکده ها در سالن ابن سینا دانشکده مدیریت و حسابداری این واحد دانشگاهی برگزار شد.

قاضی مغربی در ابتدا ضمن اظهار خرسندی از اضافه شدن این دانشکده ها به واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: رتبه بندی این واحد دانشگاهی بعد از واحدهای تهران شمال و تهران مرکز در جایگاه سوم قرار دارد.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری دارای مرکز تحقیقات - پژوهشی و فرهنگی شامل: مرکز رشد، مرکز آموزش نیروی انسانی ، مرکز IT، کتابخانه دیجیتال و نمازخانه مرکزی است. این واحد دارای سوله های آموزشی، کارگاه ها و آزمایشگاه های مجهز بوده و در  240 گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد  و دکتری در  هفت دانشکده مصوب ( علوم انسانی،  فنی مهندسی، آموزش معلمان، علوم پایه، هنر و معماری، مدیریت و حسابداری و  مهندسی برق (شهدای هسته ای ) است و به عنوان قطب علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل شناخته شده که در این راستا حرکت های جدیدی در جهت تبدیل شدن به دانشگاه حل مساله آغاز کرده است.

رئیس واحد یادگار امام (ره) شهرری با اشاره به مسئولیت راه اندازی دانشکده های مهارتی و کارآفرینی با این واحد دانشگاهی تصریح کرد: همه دانشکده ها باید موضوعی شوند و به صورت تخصصی فعالیت کنند؛ چرا که هدف ما تربیت دانشجویایی توانمند است که فاصله آنان با صنعت و بازار کار کم است و در این راستا باید دانش خود را بصورت کاربردی در اختیار دانشجو که همانند فرزندان ما هستند قرار دهیم.

قاضی مغربی گفت: ما با کار جدید و تمام وقتی روبه رو هستیم. باید تا دکترای حرفه ای در حوزه های مهارتی پیشروی داشته باشیم و با تعامل و همکاری با یکدیگر، تعریف رشته های جدید، تدوین سرفصل ها و با بهره مندی از  پیشنهادات و نقطه نظرات مثبت این واحد دانشگاهی و سپس دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان را اعتلاء بخشیم.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر جذب پروژه ها و طرح های برون دانشگاهی از بازسازی یک دستگاه واگن آلمان غربی، بازسازی ده دستگاه واگن دیگر، انعقاد قراردادهای مهم با شرکت لبنی پگاه و شهرک صنعتی شمس آباد، راه اندازی کلینیک صنعت و طب کار توسط این واحد دانشگاهی خبر داد.

در ادامه زهرا فتح اللهی به عنوان رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی جنت آباد، سحر افتاده رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی و محمدجواد شکوری رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی تهرانسر، فرجی الله مقدم رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی ازگل و علی اصغر سلیمی رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی کَن به مجموعه دانشگاهی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری معرفی شدند.

در این جلسه هریک از روسای دانشکده های مهارت و کارآفرینی به معرفی دانشکده، اطلاعات تعداد دانشجویان، استادان و کارکنان، رشته های تحصیلی، فضاها و امکانات آموزشی و پژوهشی و فعالیت های فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =