گل نزد اما گل کاشت

امشب تیم‌ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم‌ملی سوریه رفت که توانست نیمه اول را با دو گل از حریف ببرد. این دو گل در حالی به ثمر رسید که نقش وحید امیری روی آن‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ درحالی‌که شاگردان اسکوچیچ در غیاب این سرمربی بازی را بسیار هجومی و مالکانه آغاز کردند در دقیقه ۳۳ وحید امیری با ارسال پاس بلند از میانه‌های زمین توپ را به سردار آزمون رساند و این مهاجم توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند. دقایقی بعد روی موج دیگری از حملات ملی‌پوشان کشورمان وحید امیری که قصد نفوذ از جناح راست محوطه جریمه حریف را داشت توپ را به درون محوطه ارسال کرد که پس‌از برخورد به دست عمر سوما توسط داور اعلام پنالتی شد و احسان حاج‌صفی روی این فرصت ایران را به دومین گل رساند.

وحید امیری که تخصص اصلی او وینگر چپ است اما بازی در پست‌های مختلف را بارها تجربه کرده امشب پست اصلی خود را به احسان حاج‌صفی داد و خودش جلوتر به‌ عنوان جانشین مهدی طارمی و زوج سردار آزمون در نقش مهاجم دوم به میدان رفته که هرچند تا به این‌جای کار نتوانسته گل بزند اما تاثیر مستقیم در نتیجه حاصل‌شده داشته تا به‌اصطلاح فوتبالی‌ها گل نزده باشد اما گل کاشته باشد.

فارغ از مسائل رنگی که هیچ‌وقت در تیم ملی نقشی نداشته باید به این نکته اذعان کرد که وحید امیری یکی از چهره‌های محبوب و محجوب این دوره از تیم‌ملی فوتبال کشورمان است.

هادی شاهمرادی

کد خبر: 1118686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =