اصلی‌ترین کارکرد مدرسه بزرگداشت اسطوره‌های اخلاقی است

رئیس سازمان سما در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و اکران اختصاصی مستند «پرویز خان» گفت: تکریم خدمتگزاران جامعه و بزرگداشت منزلت کسانی که قدمی برای جامعه بر می دارند؛ نه تنها یک وظیفه اخلاقی و انسانی، بلکه از توصیه های موکد آموزه های دینی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و اکران اختصاصی مستند «پرویز خان» تازه‌ترین اثر فوتبالی ساخته شده در کشور برای ۷۰۰ مدرسه سما در سراسر کشور با حضور  سیدمحمد بطحائی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما  به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

 بطحائی در این مراسم اصلی ترین وظیفه و کارکرد مدرسه و معلم را  تکریم و بزرگداشت، اسطوره های اخلاقی و انسانی جامعه دانست و گفت: تکریم خدمتگزاران جامعه و بزرگداشت منزلت کسانی که قدمی برای جامعه بر می دارند؛ نه تنها یک وظیفه اخلاقی و انسانی، بلکه از توصیه های موکد آموزه های دینی است.

وی ادامه داد: برگزاری چنین بزرگداشت‌هایی با اهمیت است. این مراسم تنها گرامیداشت مرحوم پرویز دهداری نیست، بلکه گرامیداشت اخلاق و اخلاق مداری است. فلسفه زندگی در این دنیا تعالی بخشیدن به فضائل اخلاقی است. مرحوم دهداری قبل از اینکه مربی فوتبال باشد، معلم اخلاق بود. اصول اخلاق را بر هرچیزی ترجیح می داد و هیچ خط قرمزی جز اخلاق برای وی وجود نداشت.

در ادامه این مراسم زنگ انقلاب توسط دانش آموزان سما دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه نواخته شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =