ایجاد توسعه پایدار برای تدوین برنامه‌های فرادانشگاهی

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از سیاست‌های کلان دانشگاه عملیاتی کردن برنامه‌های خود در ۳پایه تربیت دانشجو به‌عنوان قوه عاقله کشور با نگاهی بر انسان‌ساز بودن در کنار پرورش و تربیت افراد مفید برای جامعه، مسأله محور بودن دانشگاه به ویژه در حوزه فناوری و ایجاد توسعه پایدار، نگاه به درون و ظرفیت‌های دانشگاه برای تدوین برنامه‌های فرادانشگاهی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جواد علمائی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات و زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بازدید کرد و در جلسه شورای این دانشگاه حضور یافت.  

 علمائی در این بازدید با بیان اینکه از مهمترین بخش‌های سند توسعه دانشگاه دریافت ایده‌های مناسب در راستای تأسیس دانشکده‌های موضوعی است، گفت: دانشگاه‌ها با در نظر گرفتن موقعیت منطقه‌ای و زیرساخت های خود، دانشجویان را به منظور انجام فعالیت‌های حرفه‌ای تربیت کنند.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های کلان دانشگاه عملیاتی کردن برنامه های خود در سه پایه تربیت دانشجو به عنوان قوه عاقله کشور با نگاهی بر انسان‌ساز بودن در کنار پرورش و تربیت افراد مفید برای جامعه، مسأله محور بودن دانشگاه به ویژه در حوزه فناوری و ایجاد توسعه پایدار، نگاه به درون و ظرفیت‌های دانشگاه برای تدوین برنامه‌های فرادانشگاهی است.

علمائی اظهار کرد: برنامه‌ریزی مدون و دقیق یکی از نیازهای اصلی در حرکت به سوی توسعه پایدار در دانشگاه‌هاست که با استفاده از داشته‌های علمی و آزمایشگاهی در واحد قشم، می‌توان با سرعت بیشتری این مسیر را طی کرد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص یکی از اولویت‌ها و برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است و واحد قشم می‌تواند با توجه به ظرفیت های خود در بخش آزمایشگاه و کارگاهی از پیشتازان این امر در منطقه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =