بهترین زیرساخت‌های پژوهش و فناوری دانشگاه به نمایش گذاشته می‌شود

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جداگانه برنامه‌ها و فعالیت‌های ۴۰ ساله در حوزه مربوط به خود را جمع‌آوری کرده و ارائه می‌کند تا هزار مورد از بهترین زیرساخت‌های پژوهش و فناوری دانشگاه به نمایش گذاشته شود.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۳۱ اردیبهشت‌ سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی است و مسئولان این دانشگاه هر ساله در این روز برنامه‌های خاصی دارند، امسال همزمان با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد ، مسئولان این دانشگاه برگزاری یک همایش علمی و فناورانه را ترتیب داده‌اند.

رویداد علمی و فناورانه «گام دوم» همزمان با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد برگزار می‌شود تا به نوعی این دانشگاه وارد گام دوم فعالیت‌های خود شود.

در این رویداد که با شعار «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ، هزار شرکت فناور و خلاق» برگزار می‌شود، دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه آزاد در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

 در این زمینه  جواد علمایی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قرار است در رویداد گام دوم، بخشی از دستاوردهای ۴۰ ساله دانشگاه آزاد در حوزه های مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و  غیره عرضه شود.

وی ادامه داد: برای این منظور، هر معاونت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جداگانه برنامه‌ها و فعالیت‌های ۴۰ ساله در حوزه مربوط به خود را جمع‌آوری کرده و ارائه می‌کند تا هزار مورد از بهترین زیرساخت‌های پژوهش و فناوری دانشگاه به نمایش گذاشته شود.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هزار نفر از فعالان و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، علوم انسانی، علوم مهندسی، علوم پزشکی و صنایع خلاق و هزار مورد از کسب و کارهای نوپا و ایده‌های منطبق بر نیازهای کشور نیز در این رویداد حاضر هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =