رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

مراسم تکریم محمد علی اکبری رئیس سابق و معارفه حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرکل دفتر تشریفات و پیگیری‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم محمد علی اکبری رئیس سابق و معارفه حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی و علی فقیه ملک مرزبان مدیرکل دفتر تشریفات و پیگیری‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.  در این مراسم سروری مجد، حکم دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را به حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اعطا کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه» منصوب می شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه، ارتقای علمی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.

لازم است موارد مندرج در برنامه به طور خاص بسته های کاری «ارتقاء کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی»، «ارتقاء قابلیت پاسخگویی و حل مسأله» و «فعالیت منسجم و هم افزای شبکه‌ای» و راه‌کنش‌ها و اقدامات مرتبط به ویژه «طراحی و اجرای نظام نخبه پروری و جذب استعدادهای درخشان»، «کیفیت بخشی و کارآمدسازی پژوهشی تحصیلات تکمیلی» و «شبکه سازی اعضای هیأت علمی، نخبگان و پژوهشگران در قالب انجمن‌های تخصصی، جمعیت‌های علمی و گروه‌های فعالیتی» مدنظر قرار گیرد.

دکتر طهرانچی همچنین با صدور نامه جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های دکتر محمد علی‌اکبری در دوران مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است دکتر حامد حسن پور دارای مدرک دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است. 

مشاور وزیر در امور صنعتی، مدیر و مجری بیش از 20 طرح تحقیقاتی و تولیدی خاتمه یافته در سطح کشور، دبیر علمی و اجرایی بیش از 7 کنفرانس و نمایشگاه علمی و صنعتی، محقق طراح برتر سازمان پژوهش ها از سوابق اجرایی وی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =